szerda, március 21

az emberek néha saját maguk ellen beszélnek.

makacs vagyok,önfejű és túl határozott? valószínű.bár megmondom őszintén,sose voltam tisztában a makacs szó jelentésében.de sokan mondják rám ezt,szóval el is hiszem.bár azt se tudom,jó e,vagy rossz,de mellékes.ma vagy hatszor mondtam el különböző tanároknak,akiket nem is ismerek,hogy hova is megyek tovább.mikor bevágom,művészeti gimi,Kassa,mindenki nyelvére szinte ugyanazok a szavak jönnek.amiket már lassan fejből fújok.tudom már,hogy a Márai gimi színvonala csökken,a művészek kurva nehezen élnek meg,és ahhoz,hogy megrendezzek egy kiállítást magamnak,managmentet kell,hogy végezzek.érdekes,megszerveztem már egyet,8 év tanulmányi tapasztalattal,és kurvajó volt.tökre tisztában vagyok,voltam eddig is,hogy ahhoz,hogy jó művész legyek,nem muszáj művészeti iskolába mennem.de tudjátok,azt nem értem,hogy  miért beszélnek az emberek saját maguk ellen.vagy mi az ég.egyszer azt ecsetelik,hogy fölösleges művészetibe mennem,mert nem attól leszek a legjobb(aki,ami nem is szeretnék lenni,mellesleg),máskor pedig azt mondja,hogy a legjobb akarok lenni abban a szakmában,amit választok,javasolt egy olyan iskolát választanom,ahol azt tanulom,ahol elszeretnék helyezkedni.annyira nevetséges ez az egész.meghát édesbogaraim,képzeljetek már el engem egy marketing könyvet bújva,pénztárgép használatát elsajátítva(najó,ezt én már tudom,de akkor is).nevetnék magamon magamban,ha ez bekövetkezve.HA.és igen,túl határozott vagyok,nem engedtem a mai nap folyamán abból,amit én elterveztem.akárki,akármit mondott,a 'nem gondoltad meg magad?' kérdésre mindig egy határozott 'Nem' volt a válasz.bárcsak mindig ilyen könnyű lenne nemet mondani.
ja,amúgy itt egy példa,hogy az emberek komolyan nevetségesek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése