kedd, február 28

' Néha egyszerűen abba kell hagynod az aggódást, a tűnődést és a kételkedést. Higgy benne, hogy a dolgok ki fognak alakulni, talán nem úgy, ahogy tervezted őket, de mindenképpen úgy, ahogy lenniük kell. '

ezt most muszáj megfogadnom.kiatartást szeretnék kérni.megbocsájtást és kegyelmet.(?)
vagy mit is.konkrétan fogalam sincs,mit akarok.vagyis tudom...azt,hogy minden jól sűljön ki.

eszembe jutott a tekintet.az ádám tekintete,ahogy fent,az emeleten a sötét szobában belenézett a szemembe.meg amikor megöleltem,nem tudom miért,mikor,hogyan,de akkor is kaptam homlokpuszit,szerintem nem is egyet.az jobban bennem van.az talán őszintébb volt.
ilyen kicsinykis cafatkányival fog felelevenedni a tegnapi nap.mindig megosztok majd valami hú de kurva(nem) izgit.
egy csomó idegen szám hivogat,a legtöbbet kinyomom.de mindig felveszem,hátha ő hív.de eddig nem jártam szerencsével.
lassan pakolnom kéne,patakra megyek.majd péntek körül jövök,de szerintem lesz időm ide írni.mellesleg meg találtam egy címet az előző bejegyzésnek....

igazán fülledt társaság...

1 megjegyzés:

  1. ...ma már másodszor találkoztam össze az idézettel, amivel indul a bejegyzés! ez jelenthez valamit :))

    VálaszTörlés