szombat, január 21

mennyire szép...

talán ez a jelenlegi kedvencem.egyetlen bajom vele,hogy túl rövid....:S
tudjátok,rohadtul nem bizonyitotta be a tél,hogy itt van.csak az utakat tudta  csúszóssá varázsolni és a vonatállomásokat hűvössé.ez a kettő együttesen meg nem jó.az állomás messze van,és túl hosszú az út,a falu egyik végétől a másikig.a hosszú, csúszós utak.kétszer annyi időbe telik leérni,mint nyáron.fognom kellett a srácok kezét,hogy ne nyaljam fel seggel a jeget.
a mai uszoda kicsit megtévesztett.mármint nem tudom milyen értelemben.pozitivan csalódtam,az tuti.úgy érzem,pár jó barátság kezdete volt a mai.a mosoly kissé az arcomra fagyott,pókerarcot nehezen vágtam.okkal vagy ok nélkül,de biztos vagyok benne,hogy állandóan röhögtem,vagy valami mosolyt csalt az arcomra.jól esett ez,egy olyan nap után,mint a tegnapi.nem részletezek semmit,csak annyi, hoyg kiborultam a suliba,a magyar óra kellős közepén elkezdtem sirni és pont.
aztán meg elhatároztam,hogy eladom a soha nem hordott ruháimat,vagy amiket már meguntam.szelektálok majd egy kicsit,fényképezek,és feltolom fészbúkra.tele van a szekrényem olyan culákkal,amiket alig hordok,vagy amiket egyáltalán.
most meg belém hasit a Tibi hangja.A Tibié.akárhogy mondom akárhányszor,hogy jelenlegi kedvenc meg mi a tököm.de amikor a 'jelenlegi kedvenc' után elinditok egy Quimby dalt,meghazudtolom az egészet.meg akárhányszor mondom azt egy számra,hogy úristen,de jó szövege van,vagy mi tudom én,mégis,ha meghallom pölö a legyen vöröst,akkor nem azt mondom,hogy úristen,de jó szövege van,hanem csak annyit,hogy fqwcbbbrzu goiw4nzzz2c,bakker.komolyan,talán ötmilliószor akartam irni valami olyasmit,hogy mit is jelent nekem ez az egész,amit Fasziék művelnek,de kurvára nem megy.
sapkám a hold,fésűm a szél.
még mindig szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése