szerda, december 28

talán..talán az lenne a legjobb,ha abbahagynám.vagy kitalálnék valamit,amiről írni szeretnék.de minden esetre nem arról kéne írnom,mint most,hogy nem tudok írni.amúgy tudom a megoldását ennek az egésznek,de az meg nehéz.úgy kéne élnem,hogy tudjak miről írni.olyan dolgokban részt venni,amik tűrik a tintát és nem unalmasak(mint pöpö ez a pár sor)mások azt mondják,hogy de kurva jó életem van,meg minden.hátlófaszt.najó,utálok panaszkodni,de úgy egy-két hónapja elkezdtem magam unni,és még most is tart ez az állapot.lement a karácsony is,mint mindig.valahogy csak a szünet miatt szoktam várni,de amikor már itt van,itt vagyok a szünet kellős közepén,átkozom.ma meg az van,hogy ettől a tetű naptól is többet vártam.egész nap ott dekkoltam abban a kurvahideg helyiségben,megfagyott végtagokkal próbáltam valami hangulatot teremteni abba a kicsit gáz klubhelységbe,hogy estére legyen valami életkedvet adó is benne.kiállítás van,volt.lesz is.héttől kezdődött.eleinte geci kevesen voltak.aztán meg jött valamicske nép.de én csak ott ültem a kanapén tesóm mellett,akinek már szerintem nagyon elege volt belőlem,pedig csak némán meredtem magam elé.még forralt bort se ihattam,mert kicsi vagyok.hát faszomkivan.azt hittem,hogy tök jó lesz,dumálunk majd,meg tánc,bor,sör,zenélés.de nem.mellékes.amúgy meg jelenleg egyszerre két kiállitásom van,január 23-án lesz egy,Rimaszombatban,szóval,azért nem rossz.mostanság rajzolok.megszerettem.vagyis na,azt hiszem.rajta vagyok minden esetre.
amúgy meg nem panaszkodom,mert még lélegzem,a szivem végzi feladatát.a többire meg abszok magasról.(azt hiszem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése