vasárnap, szeptember 4

nos,újra itthon.de most nem az jön,hogy jaj,de szar volt.anyám,metááál van baszki!!ú,fáj ez az elmúlt egy hét,ha visszagondolok.elég sok mindenre rájöttem,mint például,hogy imádok rajzolni,csak eddig féltem,mert azt hittem,szar vagyok ebben.de állítólag nem...életemben most találkoztam ezekkel az emberekkel először,de azt kell mondanom,ezek állatok :D ha visszagondolok a nyaramra,nem említenék meg mást,csak ezt a hetet.jó,apám még most se rajong azokért a dolgokért,amiket csinálok,meg minden,de már leszarom.ja,jólesne,de komolyan megvagyok a dícsérete nélkül.grafikus szeretnék lenni,és ezért mától mindent megfogok tenni...örülök,hogy megismertem ezeket az arcokat,és az én szememben tök nagy dolog,hogy komjáti zsolt grafikus művésztől tanulhattam,aztán tegnap meg tegnap előtt kicsit fecsó szilárdtól is.amikor hozzá mentem bemutatkozni,fecsó tanárúr pár pillanatig megfagyott,ésennyit kérdett: tóth emese,a fényképész? én meg csak bámulok mint egy hülye,erre megkérdi,hogy -neked fotóid is vannak,ugye? meg hogy hallott ám róla,meg hogy most volt kiállításom meg stb. na,basszus,ez kicsit letargikus volt,de jól esett.és annak meg különösképp örülök,hogy a suliba,ahova készülök középbe,úgy mehetek majd már felvételizni,hogy egyenes utam van,és már felvagyok véve.hiányzik már a komjáti,amikor állandóan zsókának hív vagy zsófinak.meg éli nagyon hülye viccei,amiktől szerintem holnapra izomlázam lesz.és amúgy mindenki.a barnus,a bocsárszky,a livi meg á,mindenki.jaj,és imádom a benzin és a nyomdafesték illatának keverékét.talán ez is hiányozni fog.meg lapszi,a pamacs kutya meg konyó a legszebb macska is hiányik már. meg a bor,meg a pirosműanyag pohár.szóval jó volt.és dícséretet kaptam nem is egy embertől,hogy tudom fejből a kispál, quimby, kaukázus meg a többi jó zene szövegét,amiket egészhéten hallgattunk.ja,mert a zene is jó volt ám. :)))
és holnap már megint iskola.utálni fogom ezt az évet,úgy érzem.pedig szeretni akarom,de mégisna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése