vasárnap, szeptember 18

komolyan mondom,egyáltalán nem tudom,melyik jelentéktelen kis dologgal kezdjem itt a kurvaizgi beszámolót.bár jóna,nem vártam sokkal jobbat.de legalább hajóztam,meg szaunáztam meg dzsakudziztam/nem tudom,h kell írni,de az a buborékos szar/jeee.menő vagyok,tudom.de az egész hétvégéből anyi maradt meg bennem a legerősebben,amikor az egyik falubanel elmentünk egy ház előtt,és annak a háznak a kapujában egy öreg bácsi állt.kék sapkája volt,és a görbebotja neki volt támasztva a kapunak.a fejét lehajtotta,és szeirntem a szeme is csukva volt.e közben az iPodomon kell egy házat hallgattam.nem tudom miért,de ez megragadt.
már a suliban ott tartok,hogy mindenórát azzal töltök/szinte/hogy quimby szövegeket írkálok,ahova csak tudom,meg hasonló okosságokat.rajzolni csak törin szoktam.de akkor is csak kezeket.és az a vcc az egészben,hogy én csak akkor írogatok zeneszövegetek,amikor rámjön a 'szerelmesvagyokbazdmeg'állapot.de most még az sincs.
de viszont van tökmenő zöld,Kika-s,szipókás poharam,amivel tök jó szürcsölni a kofolát.
egyébként meg ..nem tudom mit akartam írni.
aztán holnap majd elviszem magammal a ventiláro bluest,és újra elolvasom,úgy századjára.gitároznom kéne,holnap már gitár.olyan jú hosszú,2 órás.
péntektől pedig hivatalosan is végzősnek mondhatom magam...najó,a hivatalos kicsit vicces kifejezés.de próbabálozósak vagyunk.nálatok talán tablóbál,vagy mi a csuda. heti két óra kemény tánc meg minden...
kérek egy: nagyon jó bakkancsot már végre,rongy táskát,doors-os,gns-es,nirvana-s,jim morrison-os pólót,rasztahajat,egy jó kis gitárt,éééés.........Quimby koncert jegyet !!! ♥ ennyi a kívánság listám.hátulról értelmezendő a fontossági sorrend.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése