szombat, augusztus 27

tegnap éjjel a félkettői buborékfújózás során összecsíptek a szúnyogok.miért kell minden jót ilyen szarral megzavarni ? tegnap szerintem több időt töltötem az erkélyen ülve,csillagokat nézve,ami most nem volt oylan szép,mint tegnap,de megtette.az éjszakai buborékfújás is ugyanolyan jó,mint a nappali.szeretem a hosszú utat megjárt buborékokat. /tudom,baromság,de akkor is./ma már tök sok minden csináltam,pedig csak 10kor keltem.letörötlem az a hülye port az egész hézban,fel is porszívóztam,zuhanyoztam,hajat mostam,sikerült elvágni már megint borotvával a lábam,és már kicsivel nagyobb rend van a szobámban,mint eddig.lassan meg már dani is megjön,aztán ebéd,és mehetünk a Berekbe.vágyom a zenére meg a hangulatra. de basszus,cigi tilalom van az egész feszt területén ! :o na,mindegy.tegnap felbontottam egy doboz citromossört,és most udgdosnom kell. egy citormossörből miért csinálnak ekkora bajt ?de mind1,szóval...kurva meleg van,és fesztivállapot van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése