péntek, augusztus 26

ha esetleg...

ha esetleg éjjel,félegykor,és egy órakörnyékén a kezed 8B-s ceruzától szürke,és vízfestéktől színes az asztalod,ha éjjel,buborékfújólétyós a padlód,vagy csak simán buborékotfújsz,attól félsz,hogy apád bejön,és felpofoz,nos,akkor belédbújt egy mesi,augusztus huszonnegyedikei változata.
éjjel egykörül kint ültem az erkélyen,és bámultam összekuporodva azt a kurvaszép csillagos eget.annyi csillag volt,hogy még a göncölt se találtam meg,bár eddig se sűrűn.szóval,ez volt életem eddigi legszebb csillagos ege,és még a szúnyogok se csíptek.annyira jó volt ott ülni,a meleg csempén meg minden. nem tudom,hogy hány csillag van az égen,nem tudom,hogy mennyi lenne jó.
ma reggel arra ébredtem,hogy közlik a hangszóróban,hogy már megint nem lesz vizünk egy idejig,és nem tudom miért,rögtön kifutottam a szobámból,és hangosan megkérdeztem,hogy van e még vizünk.mekkora hülye vagyok,mert egyáltalán nem izgatott a dolog :D
most meg már hennával a kezem ülök,és gépelem ezt semmitmondószart,és már megont rájöttem,hogy ez is egy jelentéktelen nap lesz a sokból.fotózás már megint nem lesz,szóval,ennyi !
én már komolyan nem tervezek semmit !
kellegygörbeest!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése