hétfő, augusztus 15

hát,én már csak azt mondom...


mindenütt jó,de legjobb itthon.najó,azt csak úgy,az alkalom kedvéért.de az a szép zöld gyep,az fog nekem nagyon hiányozni.A Gyep!ezt meg megint azért,mert az égigérő fű nagyon adja.mármint a film. jön a szén,csúúszik,meg minden.szóval,olyan,amit nem csak egyszer néz meg az ember.
amúgy meg ja,végre itthon vagyok.soha többé ilyen egy hetet.nem csináltam semmit,csak tévéztem,tollasoztam,ettem és olvastam.ja,meg vagy s

záz nőklapját átnéztem,amiből egyben volt kiss tibi.szóval megint van egy képem a tibiről,ÚJSÁGBÓL.jaj,amin mellesleg az anyukájával van.akkora édes.:)
....biztos anyu is nagyon utálta a szobámat,míg rend volt benne.mert én bizony nagyon utáltam,amikor egy hét után beléptem.az egész háznak olyan illata volt,mint amikor beköltöztünk,REND illat.hú,idegesítő egy szag.minden a helyén volt a szobámban.még a tetű rajzok,fotók is hiányoztak a falakról,mert bepakoltam,hogy nagyi had nézze.nézte is,de szegény nem tudta,hogy a manóba forgassa azt a képet,hogy valami értelmes dolgot lásson benne.
amúgy meg én Audrey Tautou-ra akarok hasonlítani,
akkora egy ribana,hogy fáj. :o
e hét után,úgy érzem,nem akarok a facebook-os világból.nem tudok lépést tartani perpill,de valahogy nem is akarok.nem hiányzott egy kicsit se ez az egész.csak a blog meg a zene.
egészhéten nem került ki a kezeim alól egy rajz se és
egy mütymürütty sem,ami kurva szokatlan,és fura meg minden.holnap kezdem újra a régi életem,amibe belekéne csempészni a haverokat is. hiányoznak a srácok.főleg Kuku,akivel 8-a óta nem találkoztam.
jövőhét vasárnap már tábor,és aztán meg suli-hozzáteszem,anyáék úgy döntöttek,ott aludhatok Hatfán,szóval az a hét rohadt nagy lesz.
ja,és szükségem van egy bakkancsra.holnap kidekorálok pár pólót meg csinálok egy két számomra kurvamenő cuccot. csá. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése