kedd, augusztus 16


én még mindig azt mondom,hogy utálom a szembszelet.főleg,amikor mindig szembefúj,akármerre megyek.valami rohadt idegesítő,süketítő és fárasztó is mind e mellett.nem tudom,hogy a menetszél meg a szembeszél rokonságban van-e,de nekem az a kiscsillag szám jutott eszembe,miközben ezerrel tekertem át azon a rohadt falun,ahol csak pár rendes és kedves ember van.kerestem az ismerős arcokat.azokat,akik már nagyon hiányoznak.fölöttébb különös,de nagyon hiányzik a régi társaság.a sok bunkó fej,a sok favicc,amit bár senki nem értett,röhögött mindenki rajtuk,a régi sátorozós bulik,mega beszélgetések...na mindegy,a lényeg,h hiányzik a régi rohadt jó társaság,meg minden.
a mai nap szerzeménye nem valami hú de sok sajátkészítésű cucc,hanem csak 3 újjonnan vett fehérpóló,ami nem sokáig lesz fehér,na meg egy nadrág,amit csak azért,mert jó áron volt,és ki tudja,mikor veszem hasznát :D am meg
az a tipikus szűk naci ,amikről én már leszeretnék állni :D
a pólókat holnap festem be,most meg valószínű,hogy nekilátok kipingálni azt a nadrágot,amit még pár hete szétszabdaltam meg hasonlók.legyen már menő gatyám nekem is .cöhh :'D
aztán meg találtam a családnak,najó,nagy szó,h a családnak,inkább magamnak egy tök jó programot,így,a tbor előtt egy nappal.27-án ugyanis berek feszt patakon.Bohemian Betyars-al,Copy Con-nal,Fankadlivel,Roy és Ádámmal,meg Indygo-val/akit amúgy nem tudom ki,e nem baj/.meg lesz kézműves kuckó,lovaglás,meg helikopáter is,no!szóval íííja =))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése