péntek, július 22

visszatrappoltam ebbe az életembe is,újra.itt vagyok.nektek is Hellllooooo,kicsicsillagok!ő hát izé.
az alap dolgokat,hyog kurvajó volt,meg szeretés meg estébé,nem szeretem,és most se fogom sorolni.hiányoztak azok a dolgok,amik a legtöbb embernek nem jelentenek túl sokat,nekem viszont a fél,jobban belegondolva a háromnegyed életemet.hiányzott KissTibi,hiányzott a szobám hangulata,az ágyam,a székem,a zene,a zabhegyező,a blogok,a
reggeli kávé és tea illat keveréke,meg amúgy a testvér is,mert tudniillik már két hete alig látom,és ez a mindenbe belegondoló állapot.e négy nap alatt volt mindenben részem.jóban,rosszban egyaránt,mint ahogy az lenni szokott.imádtam az erkélyen paplanon ülni,ollóval tokaji aszút nyitni,Dincivel*motorozni,helmeci hegyen "spekackyt" sütni,vizipipázni hajnali 3kor,sörrel leöntött pólóban,nagyokat nevetni egymáson és méga többi,szokásos.egyenlőre most ennyi,mert épp megjelent nagyi,nagyapa,Dani és már mindneki itthon van,Enikő is,én is,és újra van egy kis élet a házban,ami elég ritkaság.
de félek,hogy elalszom mindenki előtt....
ezt amúgy 22-én írtam,csak nem tette közzé,szóval,ez volt tegnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése