hétfő, július 4

szóval most anyáék komoylan azt akarták velem az előbb tudatni,hogy a nyaram oylan szar lesz,amilyen csak lehet ? mert ha igen,gratulálok,sikerült felfognom ezt a tényt.nem,nem az fog hiányozni,hoyg elrepóljek valahova kurva messzire,hanem az,hogy apáékkal legyek.elakartam menni velük prágába.elkocsikázni,John Lennon falban gyönyörködni,átélni azt a hangulatot meg minden.meg azért művészetek völgye se lett volna rossz.nem,nem vágyom egyiptomba,indiába vagy akár törökországba,nekem jó lett volna a szomszédos ország is... de amúgy szólhattatok volna hamarbb is,hogy ne tápláljak a nyár felé szép reményeket,mert úgyis fuccsba vesznek.elterveztem ezt azt,de semmi se lesz belőle...11-től Enik mentes lesz a hát 10 napig.anya,apa mindennap dolgozik.elakartam menni szerdán nagyihoz,de nem fogok,mert lebeszélt róla Dinci...azt mondta menjek akkor,ha már hazajött Horvátból.a héten előrelátásaim szerint az íróasztalom fölött ülök,rajzolom a zsugorka ékszereket,meg formázom a fimo gyurmát.az asztalomról már átpakoltam a nyomtatóra minden oylan tárgyat,ami zavar az 'alkotásban' de most meg olyan érzésem van,mint akinél rend lenne.bár még az a ruha is ott van a széken összegyűrve,ami még a suliban volt rajtam.
szóval...programot kell találnom a nyárra,de sűrgősen.ma ,ahogy a vasárnapot lapozgattam találtam egy dunaszerdahelyi színésztábort...utána kéne nézni,de gáz,mert csak négy napos.hát kérem szépen,nem tudom mi lesz velem,de nem szeretnék ebben az állapotban maradni,mert ez nem is állapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése