vasárnap, július 3

július 3. ?


vagyunk páran itt,akiknek ez a nap,ugyanolyan vasárnap,mint a többi,valakinek kicsivel több,de tudom,vagyis hiszem,hogy van itt még rajtam kívül egy két ember,akinek ugyanaz jut az eszébe e nappal kapcsolatban...Jim Morrison.♥ egy Isten ? határozott igen.és 1971 óta már Ő is fentről figyel.szar nap ez a mai.teljes mértékében.nincs benne semmi haszon,semmi élet.
kint esik megint ez a gyász,és még a szél is úgy fúj néha,ahogy csak bír.eldöntöttem,este félni fogok.
ma egyebet enm csináltam,csak megcímeztem két csomagot,amit holnap felkell adnom,megragasztottam az eltört fülbevalókat és a gyűrűt,amit Tokajban vettem Csíkon,rendet raktam az ékszerdobozaimban,megszőttem egy gyöngykarkötőt és elterveztem,mit csinálok majd a jövőhéten.jaj,és egyszer nevettem is. a nadrágomba elduktam egy tábla milka csokit,amit anyával megzabáltam,de mielőtt még az utolsó sor csokit megettók volna bejött Enikő.én már az elején kijelentettem,hogy nem adok neki,mert bunkó velem...mikor nyílt az ajtó,anya gyorsan kidobta a lilabocis papírt,én magamba tömtem a maradékot és úgy elkezdtem nevetni,hgy csuda.nem tudok pókerarcot vágni,Gyerekek!
egyébként meg tegnap Ádival arról beszélgettünk,mekkora gáz,hogy a legnagyobb zenei arcok időelőtt meghalnak.Bob Marley-től indultunk,megdumáltuk,hogy mily
en lehet már,ha valaki megkérdi a közül a sok gyerek közül,akinek a létezésében besegítetta mi Bob nagyapánk,hogy ki fia,és az a 13 gyereknek meg az a válasza erre,hogy a a reggae királyáé....de nem ? aztán jött Janis Joplin,akit Ádi anynira nem ismert,így elkezdtem neki ecsetelni,hogy ki is volt ez a másik nagyszerű asszony.és miután már Janist és Bob bácsit is megtárgyaltuk,jött Jim Morrison...nekem tegnap nem esett le,hogy ma már harmadika,az a bizonyos harmadika...
egyébként tudjátok mit nem szeretek a The Doors dalokban ? ja,mert van olyan is.... szóval azt,hogy olyan hamar véget érnek...
jaj,és annyira megszerettem az elmúlt egy hónapban Ádit,akit tegnap rasztabáttyómmá fogadtam.jaj,de szegény tegnap már szerintem megint beivott.de hát hogy lehet már részeg,ha nem is ivott ? megegyeztem Ádival tegnap,hogy csinálok neki reggae karkötőt Bob Marley felirattal,cserébe kapok egy doboz sört.
amúgy nem azért,de ugye az ilyen Istenekre,mint Kiss Tibi,nem olyan sors vár,mint Jim-re ?:/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése