csütörtök, június 2

? semmi.


hát,ami azt illeti,mármint a mai napot...izé.nos,első órán,angolon,sikeresen megírtam a felmérőt.vagyis helyesbítek:sikeresen átmásoltam Kuku papírjáról.a töri felmérőt sikeresen kidíszítettem,nemzeti színű katicákkal,meg csigákkal.és ezt is tök ügyesen kilestem a törikönyvből.és még a kémiát is túléltem,bár ezt jó hosszú tanulás előzte meg,aminek köszönhető,hogy am még egy könyvet se vettem ki a táskámból,mert kihánynám magam.
a tűzőnapon futottunk futó ábécét meg minden fos.érzem ,hogy itt az évvége.délutánonként pizzára várok,zeneórára járok,próbákon ülök hosszú órákon keresztül meg bicóval járok mindennap suliba.
ma olyan Copy Con reggae napot tartok.most esett le,hogy a számoknak nagyon jó szövegei vannak.és mostanság már komolyan nem tudok mit írni...elnézést,de nem jön a szófosás.
egyébként meg takarítok én is meg Enikő is.így sok cucc gazdát cserélt a napok folyamán.
Minket álmodik a sors és nem fordítva !
az a sorsom,hogy apáék mindig felcsesznek.hú,örülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése