péntek, június 3


barna a körmöm a lábfejem vizes.mivel a fű is. anya 40es méretű slapkijában trappoltam ki a kertbe,hogy kiöntsem a vizet.vizet a vizes földnek.érdekes.szerintme meg se érezte az előbbi vihar után.mi az neki ugyan ? Enikővel mentem ki a faluba,4re,megnézni a próbabál főpróbáját.különös,mert ebből is tök nagy haccaccárét csapnak.azt hittem,hogy ez csak egy közönséges próba,csak több kiváncsi emberrel.miközben sétáltünk, villámlott,menydörgött.igen,most múlik pontosan-t énekeltünk. :))))aztán zuhogott az eső,és a művelődési ház ablakain csak úgy csorgott be a víz,szépen,gyorsan,mint a csapból.a lufki urrantak,az emberek ijjedtek.egyébként sok a falábú,de én se vagyok különb.:D
holnap főpróba...ó igen,újra Nádasdi Peti..úgy kilencre talán hazaérek.nem is baj,ha későn tengődöm haza,mert végülis nem szeretek itthon lenni.már lassan utálok.csak azért jó,mert itt biztosra mehetek,hogy jó zene fogad,és nem valami tuctuc.de másrészt nem jó haza jönni,mert itt nincsenek barátok,és valahogy az emberrel a saját szülei nagyon egyszerűen kitudnak tolni.és még abban is kifogást talának,amivel te magad tökre elégedett vagy.bár mostanra én is egyszerűen vállat tudok vonni ezek felett.
az előbb tök 'gáz' volt...vetttem egy nagy adag bátorságot,bár oylan hú de sok nem is kellett,és rá írtam Márkra.igen.a volt barátomra.erre a netem gondolt egyet,és elment világgá.nos,köszönöm.biztos hülyének nézett.
tegnap kissé köntöttem a szívem Nyünyünek.jól esett elmondani úgy igazán,hogy mi a helyzet,azt,amit itt nem fogok ecsetelni.amúgy Mucc,ma egész jól elvoltam apával.viszonylag.és kérdeztem a hétfői fellépést...már éreztem abba a 'lehet'ben egy kicsi biztosat.remélem,hogy már komolyan,mert ma is az élelmiszerben kicsit dühöngtem a szerdai miatt.
a holnap még várhat,mert ma még ma van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése