szombat, június 11

országoson bronzsávosok.

nos,izé...hót kómásan,karikás szemmel,elégedett fejjel,kócos/de fésült!/hajjal,de itthon volnék.
talán ketttő körül aludhattam el,de reggel már félkilenckor Nyünyü ébresztett.mondhatjuk,hogy az a nap jól indult,de jól folytatódni nem biztos,hogy jól fog.a lényeg lényege,amiért mi 8 órát utaztunk az ország másik Szerdahelyére,ennek a kis országnak másik csücskébe,az nem sült el rosszul.büszkén mondhatjuk,hogy országos diákszínjátszó találkozón és versenyen Bronzsávos minősítésben részesültünk,szóval,talán mi volnánk Felvidék harmadik legjobb diákszínjátszói.de jövőéven bezár a bazár.nincs több próba,nincs több hosszú utazás a fellépésekre.szóval,nem lesz annyi jó kedv se.
de mégis.. mindenki már a jövőévi színdarabot tervezgeti,főleg én. látja maga előtt a jeleneteket,hallja a zenét és elkapja az érzés,miylen,amikor több száz ember tapsol...átéljük újra a DMT. a harminchetediket.
de most még 'csak' a harminchatodik volt.és tudjátok mit ? imádtam. szeretem,de nagyon Dunaszerdahely városát.az ottani nagyon kedves embereket,a koleszt,a most romokban álló művház előtti teret,a művház előcsarnokát...a fornetis emberkéket és a pizzát.minden összeállt.a sok sok óra,perc röhögés,az ingyen kávé a hét törpében,a könyvesbolt illata,a Talin boltocska...és az az este.az,amikor nem tudom mi ütött belém,de nem ismertem,nem ismertek magamra,rám.mégis jól éreztem magam.táncoltam,énekeltem azoknak a daloknak a szövegeit,amiknek eredetileg nem is tudtam. najó,a táncolj még-nek azért ment meg a hey babynek. :D és ott az a srác...gyerekzsűri.Antal Gábor.a falábú,csücsri szájú,szép szemű,piros pólós♥ love is in the air. :D :)
minden álom véget ér egyszer.nos,ennek is vége.egy hete,ilyenkor már Dunaszerdahelyen álltam az esőn,most pedig Bodrogszerdahelyen pötyögöm ezt a szart. -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése