vasárnap, május 1

utálat.gyűlölet.csalódottság.szívfájdalom.
szeretet.imádat.pozitív csalódottság.boldogságos szívfájdítás.
az lenne a legegyszerűbb,ha jól megránzánk magunkat,vagy esetleg kiállnánk a tavaszi zápor esőcseppjei alá,és csak úgy megszabadulnánk a gondoktól.azoktól,amiket pár ember okozott nekünk.mindenki tidta,hogy túl sok jót tőlük nem várhatunk,mégis bíztunk abban,hogy megváltoznak egy icipicit,és nem teszik tönkre e két napunkat,amit oly nagyon vártunk.néhe annyira nagyon nem bírom az embereket.minidg teletömön a fejem a hülye illóziókkal,amiket szépen ki is színekez,cifrázok,majd újra pofára esek,meg akkorát csalódok.a péntek jó volt.szerettem.azt hittem,minden olyan,mint régen,és másnapra is ilyenek maradnak.főben feküdtünk,csillagos eget néztünk,énekeltünk tábortűznél,verekedtünk csak úgy, sikítoztam a fiúk miatt,akik focipálya közepére cipeltek,és csikiztek,szédültem együtt Benivel,bolondkodtunk,buborékfújóztunk,fociztak a többiek,vetődödött Nyünyüre és rám Nóra,majd térdepelt a hajamra,ettünk pizzát,beszélgettünk hajnalig,aludtunk 2 ágyon 4en.azt hittünk minden jó.azt hittünk,a fiúk megváltoztak.kicsit elgondolkodtak ezen azon,és nem tesznek tönkre mindent.de mégsem. másnap felöltötték a régi,bunkó énjüket,amit mindneki után,csak ők hiszik azt,hogy ettől többek lesznek.sírtam az előbb a szánalomtől,és a csalódottságtól.nem akarok többé velük lenni. kiakarom törölni két fiút az életemtől.csak őgy következmény nélkül,delete.eddig nem tudtam azt mondani,hogy komolyan utálom őket,de most nyugodtan,gondolkodás nélkül megteszem.ezt érdemli pár ember.de sajnálom is őket...sajnálom,hogy még ezek után is bírnak mosolyogni,nevetni az egészen,és egy csöpp lelkiismeretfurdalásuk sincs.siralmas.
de mégis,ahogy a tegnapelőttre gondolok,csupa jó jut eszembe.annyira szeretem azt a pár embert.felejthetetlen volt az az este.a 6fára biciklizés,az a pillanat,amikor megláttam őket,és annak ellenére,hogy egy cseppnyi erő se volt bennem,megtekertem,hogy minnél hamarabb átöleljem őket. Nyünyü,Nóra,Putyi,Bea,Kuku,Kucsi,Beni,Bajusz,Kata,köszönöm.
és még a délelőtt is jó volt.kisvárda,színjátszó találkozó.a csoportunk különdíjas lett,Kuku megkapta a legjobb fiú szereplő díját,én pedig a legjobb leány szereplőét.szeretném,ha a holnap még ennél is jobban sikerülne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése