csütörtök, május 26



nagyon idegesít,hoyg tegnap leírtam egy jó hosszú bejegyzést,mentettem piszkozatként,de ezek szerint csak elméletileg.mára már sehol sincs.a blogger nem enged bejelentkezni a google chrome-n,csak itt explorer-en.akár csak neked,Hoocy.nem akarok új blogot nyitni,mert ez őrzi az elmúlt több mint egy évem történetét.megmár amúgy is tökre megszoktam itt mindent.már rájöttem erre-arra.nem kéne megzavarni a fejemben lévő káoszt mégjobban.
szóval.ha a tegnapot kéne ecsetelni,akkor.....
első mondatom,miután felkéltem: egyszer akarok napozni,akkor is elvisz a szél.arra ébredtem,hogy anya bejön a szobámba,és bezárja a jókoa résnyire kitárt tetőablakot.hallottam,ahogy a szél süvít és a fák levelei susognak.rögtön elkeseredtem,hogy mindig beleszólnak a fentiek az olyan dolgokba,amik nálam nagy fordulópontot jelentenek.a napozás oylan dolog,amit még így,kertben,kifeküdve soha nem csináltam.lkiakatam próbálni,mivel amúgy is tök hóka vagyok.mint akit lemeszeltek.amikor elindultam az iskolába,és ráültem a biciklire,első gondolat: lobog a hús a csontokon, széllel szemben a képzelet. aztán tök fésületlen hajjal,úgy,ahogy én az azelőtti nap lefekeüdtem,elbicóztam a suliig.a suli mégjobban szétkósolta az amúgy is gubancos,összevissza hajamat. de már úgyis megszokták.egésznap úgyéreztem,hoyg elunom az életem.3 óránkeresztül azt hallgattam,hogy Sanyi újra meg újra ugyanazt a szöveget makogja,és minnél többször hallom ugyanazta a beszédet ,annál jobban unom magam.
délután batikoltam.pólókat és lepedőket,amiket a falamra akasztok majd összevissza.találtam a neten egy videót,ami szerint megpróbáltam békejelet is batikolni.ha nem hajgumival fogom össze a fő csíkot,akkor tök jó lenne.de majd segítünk rajta.batikoltam egy rasztaszínű kendőt is,ami kiderült,egész jól funkcionál sálként,így ma bio versenyen abban feszítettem.biológia verseny,biza.*dobpergés*megnyertük!kilnec ponttal előztük meg a második helyezetet,ami nem kis túró,mivel legyóztük a márai sulit.a máraisokat!!! na,ez nem kis mucó.
márai sándor gimnázium.jártam már itt párszor,de ma léptem be először a rajzterembe.abba az osztályba,ahol alig 2 év múlva szeretnék festeni,rajzolni.nagyon sokat jelentene,ha felvennénke oda.máshol nem is nagyon tudom elképzelni a középsikolát.esetleg csak színművészetin.de az mégsem olyan...

1 megjegyzés:

  1. az enyém már észhez tért, szerintem töröld a sütiket :D (hű, hogy kell békejelet batikolni?)

    VálaszTörlés