péntek, május 27

ezt megkell néznetek!



http://manzardcafe.blog.hu/2011/05/27/rainbow_gathering
amikor fészbúkon rákattintottam erre a hivatkozásra,nem gondoltam volna,hogy ennyit elidőzöm rajtuk.de ez valami kurva jó.! :o érdemes végigtekerni. tegnap láttam egy lányt.török nadrágban,nagy fejfülhallgatóval,és jó nagy raszta konttyal.látásból ismerem,mert tudom,hogy az én hajamat ő fogja berasztázni.nos,ez a lány jutott eszembe,miközben a képeket nézegettem.egyesek gonondolom tudják mire gondolok.nem fogom ecsetelni.
Requiem for a Dream c. film főcímdalát hallgatom.már egy hónapja,sőt,már sokkal régebben elgondolkodtam azon,hogy egy kisfilmet szeretnék csinálni.venni a kis kamerámat,járni a városokat,falukat.egyszerű fekete fehér film lenne.nem mondom pontosan,mire gondolok,nem szeretnék máshol összefutni az ötletemmel.
ahogy tegnap a tuskóban voltam,jártam a sorok közt,néztem az embereket.néztem,hogy még a mozgólépcsőn is lépkednek egyre feljebb.siettek.de hova ? ha lekésik a buszukat,esetleg a vonatukat,úgyis jön másik.ha nem egy órával később,másnap biztos.voltak,akik megszállottan keresgettek dolgokat a sorok közt..a kis gyerekek a vásárlás izgalmától összevissza kapkodtak.elkapkodják lassan maguk elől az életet.mindenhol felejtőt találsz! ki hamarabb rátalál,én nem sietem el a dolgokat.
most pedig éhes vagyok.de erre vagy 10 perce rájöttem.de még mielőtt elmennék,megosztom veletek azt a tényt,hogy Nádasdi Peti óriási egy arc. aki nem ismerné,ő egy bodrogközi színész,aki már vagy 3 hete minket segít.minnél több színjátszón van velünk,annál jobban kedveljük meg. ráadásul még jól is néz ki ,bár ez mellékes.de nem,a Mi Kiss Tibinkkel nem vetélkedhet. aztán meg,ha most megtömöm a majmot,gitározok egyet,amivel remélhetőleg felköltöm a testvéremet,és mehetünk fotózni.ölelés a családnak.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése