vasárnap, május 29

a családban senki nem cigizik.nem is rossz ez,sőt.de amikor vendégek vannak a házban,pontosabban a teraszon,és érzem,ahogy az ablakon bejön a cigaretta füst...jól esik jó mélyet lélegezni.bár néha menekülök a dohányzó ember társaságából,de most mégis jó.egyébként meg..kaptam egy pólót a testvéremtől.ő hordta még régebben,azóta abban a szekrényben van,ahol a vizipipa tabakok.erős epresdohány illata van.jó beleszippantani...
tegnap levelet írtam Szegedre,Fruzsinak.megcímezni is jó votl a borítékot. majd' három oldalnyi siketdumát írtam neki,amiből egy oldal kb. csak a Quimbyről szól.várom az ő levelét is ! :) ♥
hallom,ahogy apáék hangosan nevetnek a verandán.néha röhögök rajtuk én is.ez a bácsi különösen nagyon hülye.gyerekkorom óta ismerem,és mindig csak í könnyes nevetések,és a 'brutál' szó jut róla eszembe.a legkomolyabb dolgokból is viccet csinál,de nem olyan favicceset.elmeséli,hogy mikor és hogy rugott be a fiával,és hogy másnap a rejtettkamera felvételeit figyelő emberek rajtuk röhögtek.
amúgy meg imádok Nyünyüvel írni és beszélni.szeretlek őszinteség.
szerdán talán láthatom megint Őket.elmegyünk Patakra Momózni egyet.töröknadrágokat,táskát és sálakat venni.miután végzünk,én elküldöm anyáékat keresztanyához,addig én átfutok az utcatúloldalán található táncsuliba,ami hétfőn és szerdán tele van a világ legjobb fej embereivel.de ha azt vesszük,én utálok oda járni,utálom,hogy csak azt az egy ,egy és fél órát lehetek velük.aztán meg mindenki szétválik.á.utálat.de mégis..."mennyeijen pokoli"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése