péntek, május 20


amikor elment egy autó mellettem,hallottam,hogy az úttest msik oldalán sétáló srác telójából bömböl valami zene.rögtön az jutott eszembe,hogy "vegyél fülhallgatót,mert nem vagyok kíváncsi a menő zenéjére".de amikor a kocsi elhajtott,felmeszméltem egy Nirvana számra.kerestem,hogy ugyan honnan jöhet ez a kurva jó dal,egy kurva jó bandától.na meg Kurt Cobain-tól.kerestem,és rájöttem,hogy ez a szám attól a sráctól jön,aki velem egyvonalban,a másikoldalon sétál hazafelé.kellemesen csalódtam,de komolyan.amúgy meg,túrni siettem.és találtam is tök jó dolgokat potom pénzért.így már lesz egy ,remélem, jól sikerült batikolt pólóm,ait holnap talán meg is csinálok.holnap.holnap itt lesz Dani.de mivel ez engem csak az ebéd és vacsora időnél érint,kiülök a napra olvasni és napozni.most meg szerintem,amint ezt itt befejeztem,csinálok pár ékszert.
hosszú szoknyás lányok jöttek a mezőről.imádom.mostanság földigérő szoknyát hordok,amire gyakran rátaposok.a többiek lefüggönyözték meg hasonlók.
manapság meg tabló fölött ülök,húzgálom a csíkokat,és hallgatom a zenét.várom,hogy felhív valaki,akivel beszélni tudnék,de a telefonom már napok óta nem fogadott hasznos hívást.én nem tudom őket felhívni,mert lenulláztam a telefonkártyámat...így hát csak várok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése