péntek, április 1

unatkoztam.unatkozom.

Neved: emi vagyok.
Ki után kaptad a nevedet?: senki?
Beceneved: emi,mesi,manó,szelly
Korod: 14
Nemed: leány
Születésnapod: '97 3 28
Ki született még ezen a napon?:talán kispál andrás(: és lady gaga ? /nem vagyok rá büszke/
Történt még valami érdekes ezen a napon?: épp húsvét volt.
Történt még valami érdekes ebben az évben?: nem tudom.
Horoszkópod: kos
A kórház, ahol születtél: Királyhelmeci
Magasságod: 168
Súlyod: 50
Hajad színe: szőkésbarna
Szemed színe: zöld

RÓLA

Aki tetszik: ??
Ha bárkivel rendevúzhatnál, ki lenne az?:kiss tibi,kurt cobain...???
Mi az, amit elsőként megnézel egy pasin: hát hogy mégis hogy néz ki
Milyen számodra egy ideális randi?: réten takarón ülve,gitározgatni,hosszasan bezsélgetni,sétálgatni
Mennyire vagy romantikus alkat (tízes skálán)? 5

AZ UTOLSÓ

…film, amit moziban láttál: báthory
…film, amit otthon láttál: sherlock holmes
…könyv, amit olvastál: Tizenegy perc
…ember, akit felhívtál: tesó
…ember, aki felhívott: apa
…TV-műsor, amit láttál: fogalmam sincs,rég néztem tévét.
…kaja, amit étteremben ettél: rántott sajt
…dolog amire rájöttél: nem tudom,kit szeretek.vagy hogy szeretek e egyáltalán.
…szám amit meghallgattál: maszkura és a tücsökraj:tiszta gyümölcs
…dolog ami ma történt veled:leöntöttek egy pohát vízzel,belenyúltam a fogkrémbe,átölelt dinci,befújt a dezodorjával.

MÚLT

Akit a legjobban hiányolsz: Nyünyü
Amit a legjobban hiányolsz: a régi nagyonnagy kertet,soksok fával.
Ha visszamehetnél az időben, hova mennél?: woodstock
Egy olyan dolog, amit megbántál: hogy anno ott hagytam a gitárt.
Egy olyan dolog, amit szívesen elfelejtenél: hogy van múltam-

JÖVŐ

Állás: fényképész
Házasság: talán
Gyerekek: nem kell elaprózni
Fiad neve: Márk,Ákos,Bálint
Lányod neve: Boróka,Csenge,Alíz
Nászút: Párizs
Hol fogsz lakni?: Szegeden
Mit fogsz csinálni 20 év múlva?: teaházat birtoklok Nyünyüvel,és híres fényképész,kézműves leszek.

EGYIK VAGY MÁSIK?

Virág VAGY Csoki?: virág
Szárazföld VAGY Tenger?: szárazföld
Alma VAGY Narancs?: alma
Vanília VAGY Csoki?: csoki
Vígjáték VAGY Horror?: vígjáték
Akció VAGY Művészfilm?: művészfilm
Könyv VAGY Újság?: könyv
TV VAGY Rádió?: rádió
A pohár félig üres VAGY félig teli?: félig teli

HISZEL A(Z)

…angyalokban?: igen
…földönkívüliekben?: a-a
…Pokolban?: igen
…Mennyországban?: igen
…Istenben?: igen
…magadban?: nem

ELŐFORDULT MÁR VALAHA IS...

Ültél repülőn?: igen
Sírtál mások előtt?: igen
Másztál fára?: igenigenigen.
Elaludtál moziban?: nem
Találkoztál híres emberrel?: igen
Féltél, hogy szurit kapsz?: ki nem?
Tömték fogadat?: nem
Telefonbetyárkodtál?: jó muri :P
Lógtál az iskolából?: nem, én már csak ilyen jó lány vagyok
Sírt barátod a válladon?: igen
Voltál tempomban?: voltam
Voltál síelni?: igenigen (((:
Fennmaradtál egész éjszaka?: sokszor.
Táborban voltál?: voltam hát
Fociztál?: "fociztam"
Sushit ettél?: nem
Külföldön voltál?: voltam
Bepisiltél?: amikor még picike voltam
Gondolatban megöltél valakit?: rossz gondolat,de sokszor megesik.
Volt autóbaleseted?: nem

MIT GONDOLSZ RÓLA

Álmok: túl jók vagy túl rosszak
Szerelem: néha pokolra kívánom.de nincs jobb ennél.
Fiúk: szemetek:D
Lányok: kurvák vagyunk.
Élet: csak egy van
Halál: ettől kell rettegni.
Titanic: akkor én még nem éltem.és sajnálom a 3. osztály utasait.
Dohányzás: utálom,mégis hónaponként egyszer kívánom/mégse dohányzom/

CSAK ÚGY

Plüssállatkával alszol?: plüssállatkáKKAL! ;)
Hány párnán alszol?: kettő+3icipici/csillag,szív,teletapi alakú/
Jobbkezes vagy, vagy bal?: jobb
Mi van az egérpadodon?: nincs olyanom.
Mi van az ágyad alatt?: porcica.
Amitől a legjobban félsz: hogy elvisz az ördög.
A legrosszabb érzés: bűntudat
A legjobb érzés: szerelem:)
Mi jár most a fejedben?: hogy ma sokáig ébren leszek.
Vannak háziállataid?: a tesóm.
Ha állat lehetnél, mi lennél?: delfin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése