szombat, április 2


"Sokszor van, hogy azt az egyet, amit a legjobban akarunk, nem kaphatjuk meg. Összetöri a szívünket, kikészít. A vágy tönkreteheti az életünket. De bármilyen nehéz is akarni valamit, azok szenvednek a leginkább, akik nem tudják, mit akarnak."

nekem az álmom a mindenem,neked az ébrenlét.

és már nem érzem az illatát.sem a kezemen,sem a kimosott pólón.már csak a szappan és az öblítő most fusztráló,erős 'szagát' érzem.szeretném újból azt hinni,hogy itt van velem. debazdmegeztmiértírtam?? gyönyörű összevisszaságot ézrek.annyira gyönyörű,hogy sírnom kell.sírtam is.bizonytalanság.utálom.fogalmam sincs mit érzek.úgy játszadoznak bennem,velem az érzéseim,mint valami kisgyerek a pöttyös labdájával.elgurul tőlem,aztán valaki,vagy valami ismét a kezembe nyomja.mindig is mondtam,hogy utálom az érzéseket és a bizonytalanságot.de így együtt? f*ck.
egyszerűen azt érzem,hogy nem érzek semmi konkrétat.
tényleg sírtam.főleg tegnap éjjel.de nem az 'érzéketlenség' miatt.azért sírtam,mert álomvilágot hallgattam.azt,amit Ők majd évvégén elénekelnek,búcsúzásképp.és azután soha többé nem zengi be az épületet Bea visítása,hangos röhögése.többé Csenge nem táncol a színpadon,és nem énekel szünetekben.nem lesz már,aki elhúzzon magával wc-re,csak mert nincs kedve sétálni.Velük együtt elmegy Viki is.a vigyori kis néptáncos.akit mindig jó piszkálni,idegesíteni,és aki a legnagyobb vigyorral tud mosolyogni.emlékszem,egy évnyitón se az osztályom után mentem,hanem a sok ismerős arc között 4 személyt kerestem.Csengét,Beát,Vikit,Bencét.és ő is elmegy.nem lesz többé kivel ülni,nem lesz,akinek elmondjak minden hülyeséget.a-a.senki se marad az iskolában.Dinci is,Ádi is elballag.képtelen leszek énekelni,szöveget olvasni.a szemem vörös lesz,sminkem szétfolyik majd,és hangosan fogok zokogni.azok a falak,amik eddig színesek voltak,amik közt csak mosolyogni tudtam,jövőéven beszürkülnek,és rácsossá válnak az ablakok. megszeretném állítani az időt,mert félek a jövőévtől. nem tudom,mi lesz velem.

aztán meg,az én Csengém ma 15 éves lett,és hivatalosan is büntethető.nem kívánhattam volna Neki boldogabb szülinapot,mint amilyet kapott.Pesten van,Pap Lászlóban,tácol,vásárol.és éli élete nagy álmát. (: Isten éltessen sokáig, Putyenkám. ♥

1 megjegyzés:

  1. ne csináld ezt velem Emese,kérlek! most zokogok...nagyonszar.nemtudom mi lesz velem ballagáson :( ;(

    VálaszTörlés