kedd, április 19

Úgyse hiszi senki el magának,
Hogy amit lát, az tényleg van,
Hanem várja, hogy a valódi látványt
Jelz
ő kürtszó felharsan.

szüksége van még a magyar népnek Kispál és a Borzra.jó,oké,ott a kiscsillag,de nekem az valahogy nem elég. kell a Quimby mellé még valami plussz,ami így,hármasban éltet.talán a Kispál volt az első olyan zenekar,ami megmutatta nekem,hogy mi is az az élet,mi az,hogy igazán zenélni.megtanultam mi is az az igazi jó zene.és ezt köszönöm Nektek Lovasi,Kispál és a többi.és igen,életemben azt bánom talán a legjobban,hogy nem voltam koncerten.VisszaVisszaVisszaVissza!!!
két zenekar,aminek a legtöbbet köszönhetek az a Kispál és a Quimby. nem akarok magyarázkodni,de tényleg így van.

-Mi van veled?
-Semmi csak a szívem beteg
Illetve mintha nem is lenne

2 megjegyzés:

  1. bizony, Kispálékért én is hisztizek! AKAROM őket! MOST! bánom én is, h nem voltam, pedig megannyi lehetőségem volt rá.. de nem mentem. :( mert hülye voltam/vagyok/maradok.. :\
    nem is olyan régen Kispált hallgattam, de úgy egész hétvégén.. és akkor bennem volt, h úúú, koncertre AKAROK menni! *_* felnéztem a honlapjukra és kb. akkor tudatosult bennem, h nincsenek.. tudtam jól, h már nincsenek, de valahogy sosem mertem elhinni.. de ott, akkor szíven szúrt, h nincsenek.. :((

    VálaszTörlés