csütörtök, április 21

quimby zeneszöveg a bepárásodott zuhanyzó üvegen.a falamon faszi,mikuli,tibi,meg a többi tekint rám,és a hangszóróból is ők zenélnek.kétségtelenül jó ez. nem mondom azt,hogy hangolódom,mert a quimbyre mindig rá vagyok hangolódva.inkább élem mindennapjaimat,az őrületesen jó zenével.ja,igen,ma volt a helmeces,vásárlós,lízás nap.jó volt újra vele,beszélni a hülye fiúkról,meg laciról,akibe fülig szerelmes,és a srác is szemmelláthatólag vonzódik hozzá.miért vagyunk mi ilyen beszarik ?! -.-nekik is már rég összejöhetett volna,ha bemerik ismerni érzésüket.na, ilyen az emberiség.egyébként 28 eurót ott hagytam egy ksi szatyor kreatívos cuccért,ami megérzéseim szerint nem tartanak ki sokáig.épp az imént tettem le a gitáromat,altatót játszottam magamnak,és rájöttem,hogy nagyon jól megy :D n_n lehet,hogy ideje lenne nyugovóra térnem...de most inkább mégsem.úgy 3 hét után elsőzör hallok Dénesről,és ráadásul ő írt rám. hm.. legalább tudom,hogy él.Nóra,rólad ma nem hallottam,nem láttalak skypen sem.Bia,veled meg csak épp pár szót írtam,és mennem is kellett.utána anya bíztatására újra elkezdtem húzgálni a sok síkot a tablóra.egész jól haladok ezzel is.véleményeim szerint időre készen leszek vele,és még tetszeni is fog a 'Népnek'.
és az idő is olyan jó.talán ma volt az eddigi legmelegebb.kint,a hőmérő szerint,melegebb volt,mint bent,a hűvös lakásban.locsoltam virágot,fát.és most eszembe jutott egyik nagyon kedves számom.a fát dönteni. taníts meg hogy kell fát dönteni,hogy senki se féljen. annyira szerettem régen,kedvenc dalom volt szinte.

BUKOTT ANGYALOK ETETÉSE TILOS!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése