szerda, március 2

sz**junk le mindent !


az lesz a legjobb. akkor minden jó lesz,és az emberek arcára végre talán mosoly ülne.ha nem gondolkodnánk azon,hogy épp ebben a pillanatban vajon ki gondol ránk, nem szeretnénk máshol lenni,és azzal a személlyel tölteni azt a bizonyos időt.túl sok olyan dolog van a világon,amin órákat,napokat,sőt éveket lehetne gondolkodni,idegeskedni,tűnődni.egy idő elteltével arra eszmélnénk fel,hogy csak ezek a dolgok léteznek a mi életünkben,és az igazi létet kiszorítottuk magunkkörül. egyébbel sem törődnénk,csak ezekkel a buta,jelentéktelen tévhitekkel.ezek lehetnek személyek,érzések,emlékek és ezer más dolog. megkéne tanulni lassan,de biztosan minnél jobban a mának élni.

ma is csodás napra ébredhettem.nem azt mondom,hogy reggelre,mert féltizenkettőre már javában folyt odakünn az élet. nem lazsáltam egy percet sem az ágyban,felpattantam,és kinyitottam az ablakom. óóó.de csuda jó érzés,amikor a friss levegő,szellő belecsap a sápadt arcomba,és mégjobban összeborzolja gubancos hajamat.a hőmérő 7 fokot mutatott,és egy napocskát.hát még szép,hisz itt a tavasz *-* ó,de imádom. délután kettőkor fogtam a batyumat,felvettem a vékony kabátomat és a tornacsukámat. az a mozdulat,amikor bekötöm a cipőm,már nagyon hiányzott. már sapkára és kesztyűre se volt szükségem,mert a nap eléggé felmelegítette testemet.csak sétáltam a főúton,mellettem elsuhant pár kocsi,és én bámultam bele a napfénybe . erre vártam már december óta. "bonts rügyet tavasz,bimbóm a szív felett"

ha egyszer megjelenik egy könyvem,aminek a címe még kérdéses,nem tudom miről is fog szólni,de az már biztos,mit fogok írni a második lapjára.ez pedig a következő:
" Ádinak,mert megígértem."


és miért van az,hogy az ember azokban a személyekben csalódik,aki nagyon sokat jelentenek számára ? akikkel ott volt jóban rosszban, akiket engedett,hogy a vállán sírjanak ? egyesek nem tudják megbecsülni a jót.

a végső kérdésem az lenne,mi maradt meg a szépből,ezen a három ponton kívül?
...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése