kedd, március 29

Nem vagyunk szuperhősök,de legalább boldogok vagyunk*

azt hiszem..nem hiszem,hanem tudom,hogy ma tudtam igazán boldog lenni.senki se látta,de legbelül,ott ni,a szívemben örültem. annyira,mint még soha.tudtam,hogy ma megkapom azt az ajándékot,amire már régóta várok.pedig tudniillik,ajándékot kapni nagyon nem szeretek ám . de mégis,tudtam, hogy ez Nyünyőtöl jön,és szíve lelke benne van. Nem bonthattam ki,mert „személyes” mégis,hazafele iskolából muszáj volt kinyitnom,és felfedni a titkot.sírtam. Talán nem látott senki,ha mégis,biztos hülyének nézett,mert az arcomon füligérő mosoly volt,közben pedig elefántkönnyek csordultak le az arcomon.nem tudom elmondani,talán nem is lehet, hogy mit éreztem akkor,amikor kinyitottam az első oldalon,ahol ez állt:

„a barátság az,amikor egy lélek két testben lakozik.” nos igen.

kéne valami olyat írnom,hogy köszönöm.mégsem teszem.tudod,hogy milyen hálás vagyok,meg minden.imádlak.

boldog voltam azért is,mert jó erősen meg tudtam ölelni Putyit,aztán Kukut.mint minden nap,mégis másfajta volt.őszintébb,és úgy öleltem meg őket,hogy köszönöm nektek,hogy vagytok.hogy veled Huhu mi van ? hát , az van,hogy szar kedvedbe voltál,és nem jött át az a bizonyos valami. :/ ne csüggedj ;)
/kisbetűs rész: max pontos kémia felmérőt írtam,és most bevágok egy büszkefejet.n_n/
és kaptam Nórától is levelet.jaj,matek előtt de jól esett.vigyorogtam egy sort =) végülis, köszönöm mindnekinek.köszönöm a füstölőket//,a csokit,a kistekit a virággal,a levelet, és a személyes ajándékot. de legjobban a szeretetet,azt,amit tőletek kapok nap mint nap.

kiss tibi hangjától bedrogozva,füstölőtől beszívva, kakaótól kábultan ülök,cserepes a szám és meresztem a szemem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése