hétfő, március 28


jó pár éve annak,talán 4-6 éve,hogy utoljára örültem a szülinapomnak.akkor még úgy tartottam,hogy dejó,közelebb vagyok a 18hoz.mára már nem tudok örömmel gondolni a születésnapjaimra. megint egy évvel idősebb.közelebb a halál meg minden.jó lenne gyereknek maradni,de sajnos ár tisztában vagyok azzal a ténnyel,hogy 18 évesen sem áll meg a világ,megy tovább,úgy,ahogy eddig.aztán jön a 19,20..25,..40,és azt veszed észre,hogy,ha lelkileg enm is,de testileg megöregedtél. én erre nem vágyom.gyerek szeretnék maradni.ha volna egy olyan,hogy ' életstopgomb',akkor talán jövőéven megnyomnám azt,és élnék tovább 15 évesen.akkor már meglennének az irataim.
valaki azt mondja: 'még csak 14?!' ,mások pedig ezt: ' már 14,most voltál gyerek'...héé,de én még gyerek vagyok. a szívem színes pillanatokkal van tele,tudom mi az a boldogság,az öröm,ismerem a fájdalmat,a csalódást.bőven megelégednék ezzel az élettapasztalattal,amivel most rendelkezem.meg amúgy is,ha leállítanám az életet,akkor nem lenne szükségem többre.talán.
aztán meg mégis örülök.azokban a pillanatokban,amikor hozzám jön pár emberke,hogy kívánjon valami jót,elfeledkezem,mi is rejtőzik a születésnap mögött.akkor boldog vagyok,mert gondolt rám valaki.ma sikerült oly boldognak lennem,hogy majdnem sírtam.vagyis sírtam.először is akkor,amikor elolvastam Nóra sms-ét,aztán meg most,délután,amikor Nyünyü versét.most meg azon esett le az állam,hogy megközelítőleg 100 személytől kaptam jó kívánságokat.kitől videót,kitől levelet,kitől verset...de két bejegyzés illetve 1 levél nagyon szívembe markolt.két bejegyzés:Nyünyüé,és a rajztanáromé.egy levél,Fruzsimé.aztán meg Huhum,még a blogon is megemlítette. és csak röhögtem.
köszönöm az eddigi több mint 110 levélben érkezett,és a többi személyesen felköszöntéseket.

1 megjegyzés:

  1. Hidd el, tizennégy még nem éppen nagy vízválasztó, és nem egyenes út a ráncos bőr-hintaszék-szárnyaló szív állapothoz! Bár, ha nem optimistán vesszük a dolgokat, akkor 14 évesen és 278 naposan is elérkezhet bárki az utazás végéhez, de mint tudjuk, ez egy szentjánosbogárnál minimum 90 évig kitart!:)
    (bocsánat a sok belefecsegésért!)

    VálaszTörlés