péntek, március 4

élet (?)


játszuk azt,hogy megadsz egy témát,én pedig arról bejegyzést írok,amolyan fogalmazás szerűséget. de most komolyan,hagyj itt egy hozzászólást,miről olvasnál szivesen,és én megírom.így én is megtapasztalom,mire is vagyok képes,mik a határaim.szóval,elsőként Nyünyütől kaptam egy olyat,hogy írjam meg,mit jelent számomra azt élet,maga a fogalom és megélése. hát akkor,lássuk....

Az életről tudd azt,hogy egyszer úgyis végetér.Nincs olyan,hogy örökkévalóság.Nincs olyan,hogy örökkön,örökké.Badarság.Törődj bele,hogy egyszer,lehet,hogy száz év múlva,lehet,hogy akár holnap,de meghalsz.Tudj erről,de mégse törődj magával, a halál fogalommal. Az életet élni kell.Felfegyverkezve kell küzdened,és a fegyvered nem áll másból,mint:hitből,reményből és szeretetből.Ha mindhárom rendelkezésedre áll,ne torpa
nj meg egy életpróbáló harcnál sem,menj tovább.Az élet szép,csak ezt néha pár ember elfelejti...belép az életükbe a magány,a szürkeség,a depresszió,és megakarnak halni.De miközben kijelentik a halál utáni vágyukat,nem gondolnak bele,mit is hagynának itt. Az egész életüket. Az életüket,amit eddig,több éven keresztül éltek.Mosolygó arccal,vidáman,olykor vesztesnek érezve magukat,de mégis felálltak.Sokszor van,hogy az emberek nem értik,mit keresnek ezen a világon.Estéket ülnek az ágyukon,keresve a választ arra a kérdésre,mi értelme az életüknek.Ezek az emberek harcosok egytől egyik.Mert mernek kérdezni,és bevallják,hogy néha hibáztak.Merik keresni az élet értelmét.És valószínű,hogy meg is találják.
...de itt az a kérdés,nekem mit jelent az élet. túl sokat. hiába,még csak tizennyégy éves se volnék,de magtanultam egyet s mást.Megtanultam sz
eretni,értékelni a jót,és elfogadni a rosszat.Mert mindkettő elengedhetetlen.lehet,hogy most nem is fogom fel,hogy élek,mert nincs mi,hogy eszembejuttassa.Pedig ez így van... hallom a zenét,érzem a billentyűket a kezem alatt,a szívem dobog,és egymás után veszem a levegőt,ahogy azt minden ember a Földön.Azt szokták mondani,hogy egy ember akkor érzi igazán,hogy él,egy a több milliárd sortársa közül,amikor kint a szabadban jó nagyon szippant a friss levegőből.Ezt én se vélem másképp.De számos más pillanat van,amikor ugyancsak ráébredünk,hogy ez nem csak egy álom,nem egy másik ember álmodja ezt az egészet,hanem valóban ,ez az ÉLET.Az a pár másdoperc,amikor megölelesz valakit,akit szeretsz,rád mosolyognak emberek,látod lemenni a Napot...számomra az élet nem más,mint egy játék.Játék,amit megérdemelt halállal kell megnyerni.Játék,amiben nincsenek szabályok,a saját ízlésedre játszol.Játék,ami tele van boldogsággal,mosollyal,bánattal,csalódással,tánccal,énekkel,sikerrel,keserűséggel és illúziókkal. Ha az életed utolsó órájában azt érzed,igen,már ideje
megnyerni a csatát, jeles küzdelmet vívtál,akkor sikerben van részed. És,most ahogy belegondolok,az életben az a legnagyobb siker,ha elégedett vagy életeddel. (:

assan vége lesz és te itt maradsz velem a világ végén
a folyóparton állunk
ha bámészkodni jöttél hozzánk most megmondom
nincs esélyed nálunk mi újrakezdjük igen együtt
és elintézünk mindent a villanykörte holdat
és felémszól egy hang érj hozzám
egy bolond voltam mindig mégis megtaláltam
elintéztem mindent
és rohanj és táncolj és ugrálj és üvölts
vagy csinálj bármit csak lássam rajtad hogy élsz

és ha el is rontunk mindent mi újra kezdjük
és megint együtt
minden amit hittem az szerteszéjjel szállt és itt vagy
a villanykörte holdon és felém szól a hangod
érj hozzám ne bánts engem mindig
én sosem bántanálak örülj megtaláltak
és mindent ami fájt én a kukám mellé tettem
ma semmi nem a régi ma tényleg más lesz minden
és a folyóparton állunk a világ végén ketten
ott senki se jár ha bámészkodni jöttél
tedd meg most és tűnj el te együtt jársz a sorssal
neked semmi se fáj

6 megjegyzés:

  1. no drága :DD először is :) én is ilyet fogok játszani ha nem haragszik keeegyelmed :DD másodszor is. ha a határaidat akarod feszegetni akkor vagy azt kéne mondanom, hogy zene. mert hát az a dolog szavakkal leírhatatlan. vagy azt, hogy boldogság. mert hát annál meg könnyű kétértelmű szavakat használni. de most én nem akarok nagyra törni szóval azt mondom neked, hogy ruhafogas és kíváncsian várom a végeredményt :DD

    VálaszTörlés
  2. írok ide mégegy bejegyzést, drága :D van neked egy kis meglepetésem a blogomon: www.caprice97.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. legyen téma .. mondjuk.. a
    szavak.
    nos? : )

    VálaszTörlés
  4. ó,örülök,hogy rögtön két témát is kaptam (: mindről írok,amint érkezek. mindkettő nagyon tetszik. a ruhafogast már elképzeltem.meglátjuk,mi sül ki belőle (: köszönöm.
    nos,és ez az életes dolog nektek hogy tetszik prünytőkék ?

    VálaszTörlés
  5. erre én is kiváncsi lennék huhu.
    szerelem..? tudom hogy már tulságosan átrágott téma,de én kiváncsi vagyok,hogy most hogyan vélekedsz róla. (:

    VálaszTörlés
  6. én az önismeretről is szívesen olvasnék :)

    VálaszTörlés