hétfő, március 21

?

jelenlegi állapot : FOGALMAM SINCS :o -.-"

ha gondolkodni szeretnék,nem tudnék egy konkrét dologról.most,,ma,a héten ez képtelenség.számomra.elindulok egy bizonyos ponttól,és azt veszem észre,hogy pár perc elteltével olyanon jár az eszem,ami az elején egyáltalán nem volt eszemben.nem tudom eldönteni,hogy túl sok dolog történt-e velem,vagy ellenkezőleg.de talán az első változat.hát igen,logikusan csakis,mivel az elmúlt hetek,napok eseményein töröm a fejem,bár nem is kéne. egyik se nagyon az én dolgom.sőt! semmi közöm sincs hozzájuk,mégis valami megoldást szeretnék találni helyresimításukhoz.bár elkell fogadnom,hogy még mára sem lett belőlem szuperhős,aki mindent megment,és blablabla...és ki a f*** mondta,h én az szeretnék lenni ? -.-"
ma...oylan jó votl iskolába menni ♥ ó,igen,ez a tavasz hatása.mustársárga garbót vettem fel,királykék bogyósnyaklánccal/nameg békejeles medállal/,barna szoknyát,és zöld harisnyát. nézz hülyének,izgat? neeeem. itt a tavasz ,barátom!/hivatalosan is./nekem már most enm számít,h szoknyához fűzőstornacsukát veszek fel,és hogy gitárra még ennél is szinesebben mentem/amit a tanárom pozitívan értékelt(:/négyszer végig mentem ma ugyanazon az úton. még így,tavasszal is kissé unalmasak a házfalak. nincs mit tenni.ugyanolyan kopott fehérek,mint télen,amikor azt hittem,hogy csak a sötét,barátságtalan idő teszi őket azzá.denem.még a tavaszi nap sugarai fényében is ugyanolyanok.vagy csak a kedvtől függ ? majd megtapasztaljuk.
aztán az van,hogy nem sokára,no,legyünk pontosabbak,egy hét múlva,14 leszek.ami azt jelenti,hogy ugyanolyan maradok,mint eddig.talán csak az változik,hogy végre elérkezik az a pillanat,amikoris nem két évvel leszek fiatalabb Ádinál,és Dincinél. semmi több./a halálra itt,és most nem gondolunk (: /aztán meg már illő lenne megünnepelni.méltóképpen bepótolni azt a háromévnyi lemaradásunkat.
kisbetűsrész,amit Beának nem kell elolvasnia: annyira jó ajándékot találtam ki ballagásra (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése