kedd, február 8


" Ma én vagyok az ételed és én vagyok az italod. De egy napon elfogyok és akkor biztosan meghalok."


valami olyat kéne alkotni,amivel a publikum is jól jár.nem csak az én saját követelményeimnek megfeleni,hanem a kritikát osztó népnek is.magamnak megfeleni a legnehezebb,úgy érzem.szigorú vagyok magammal szemben,túl sokat várok magamtól,olyat,amire nem is vagyok képes.jó lenne tisztában lenni képességeimmel.talán jobban járnék,mert nem csalódnék.nem csalódnék,mert kevesebbet követelnék.


játszunk olyat,hogy a hunyó ezerig elszámol.

ez csalás lenne.próbáld ki,számolj el ezerig.érkeznél meghalni,szerelembe esni és érkezne elsodorni egy lavina is. sőt,ezekhez az ezer másodperc túl sok.ezek csak ezredmásodperceket múlnak.egy pillantás,és rossz mozdulat,egy hirtelen cselekvés,és az életednek talán annyi.


______________________________________________________

jó lenne főszerepet kapni egy mesében.például az aliz csodaországban. eljátszani a szerepet,és örökké bezárkózni abba a világba.abba a meseországba,ahol minden jó,és minden lehetséges.az emberek kedvesek,és mindig visszamosolyognak az utcán.egy gonosz lenne csak,de az mindig veszitene.a jó törpe győzne és a világot béke uralná.ebben a zord,igazságtalan világban nem léteznek tündérek és álom manók,akik megvédenének minket a fájdalmaktól és csalódásoktól.a mesékben a tündérek veszik a varázspálcájukat,mormolnak egy sort,és minden jó. de ez igy talán túl egyszerű lenne,és mi meg hülyék maradnánk.nem tudnánk semmit se megtapasztalni a sajátbőrünkön,sőt,a másikén sem. de a mesék birodalmában nem kellene csak jót tanulni.nem kéne csalódást,bánatot megtapasztalni,mert nem létezik ilyesmi .a mesékben minden olyan de olyan egyszerű.irigylem csipkerózsikát,akinek egyszerű volt megtalálni az igazit.hófehérkét,akit 7 férfi vet állandóan körül,amjd jött a nyolcadik,és boldogan éltek,miig nem jött egy kilencedik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése