kedd, február 8

annyira szeretlek.Nyünyü (:


könnyű azt kimondani,hogy "szeretlek" vagy hogy "imádlak".ez csak egy röpke másodpercbe telik. elmondhatod ezt akárkinek.még az ellenségednek is.de bebizonyitani már nem fog menni.nehéz szavak ezek.megkell tanulni velük bánni.megkell tanulni,kinek mondod,és milyen hangsúllyal...én még nem tapasztalhattam meg teljesegészében,kinek is érdemes ezt mondani.majd idővel úgyis rájövök,de akkor már késő lesz.
van egy lány szerelmem. ez igy vicces,tudom,de másképp nem tudom jellemezni őt. Nyünyüt.ma felhivot skypen,és csak beszélt,beszélt és beszélt.én mosolyogta
m,röhögtem és gépeltem ,ahogy csak tudtam(nehéz őt követni).eljött a pillanat,amikor elkellett mennem.ő elkezdett sirni és ecsetelte,mennyire szeret,mennyire hiányzom neki.az előbb én is sirtam,mert ledöbbentem. 2010.május 13.-a óta ismerem csupán.nincs egy éve,hogy találkoztam vele,és szivembe lopta magát."én meg a szivembe,a belső falára,a neved arannyal,irom fel utána". biztos vagyok abban,hogy neki nem hiába mondom azt,hogy szeretlek,vagy hogy imádlak.ketten szinglin szegeden.igy fogunk élni pár év múlva.örök szerelmemre leltem benne.soha sneki iránt nem éreztem még igy,mint Nyünyü iránt.szeretlek,hallod ?????!!!!!
örökre szivembe zártalak.odani,a csücskére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése