szombat, augusztus 14

fainéant blogjáról.megtetszett.kitöltöm.

1. Őszintén, milyen színű a fehérneműd? fehér
2. Őszintén, most éppen kire gondolsz? tesóra
3. Őszintén, most mit csinálsz? fura,de kovácsovicsot hallgatok és közben röhögök a szomszéd kisfiúkon,ahogy tollasütővel golfoznak.
4. Őszintén, ma eddig mit csináltál? 11kor fölkeltem,megebédeltem,és elindultam haza nagyiéktól.majd kiültem az erkélyre olvasni és most itt vagyok.
5. Őszintén, csinosnak tartod magad? ha nagyon jó kedvem van.(ritka)
6. Őszintén, ma csináltál valami rosszat? tudtommal nem.
7. Őszintén, nézed a Cartoon Networköt? a-a.inkább akkor minimax az uncsimmal.
8. Őszintén, most féltékeny vagy valakire? nem.
9. Őszintén, általában mi tesz boldoggá? elég,ha egy idegen visszamosolyog rám az utcán.amúgy meg túl sok minden.
10. Őszintén, rágod a körmeidet? 5 éves koromban abbahagytam.
11. Őszintén, most milyen a kedved? ma nem tudott senki felvidítani.szar.
12. Őszintén, volt valaha étkezési rendellenességed? az annak számít,ha egy hétig nem ettem szinte semmit?
13. Őszintén, van valaki, akit most nagyon szeretnél látni? hülyeség lenne letagadni.
14. Őszintén, van valami nagy-nagy titkod? igen.
16. Őszintén, van valaki, akit most nagyon utálsz? utálok utálni.de van.nem is egy.
17. Őszintén, ebben a pillanatban kit/mit akarsz megölelni? Őt.és Őket.
19. Őszintén, voltál már részeg? Voltam.szégyen,tudom.
20. Őszintén, most tetszik valaki? már egy ideje.
21. Őszintén, tudsz valakiről, aki beléd van zuhanva? Nem tudom eldönteni.többeik szerint nem is egy.-.-
22. Őszintén, volt olyan, hogy valakit megdobtál valamivel? nem dühből.jó móka:)
23. Őszintén, könnyen elpirulsz? állítólag nem.
24. Őszintén, rendeztek már neked valaha meglepetéspartit? Nem.
25. Őszintén, engedélyeznéd a melegek házasságát? ha egy nő és egy férfi lehet boldog,akkor ők miért nem ?
26. Őszintén, mit gondolsz az abortuszról? Gyilkosság.
27. Őszintén, voltál már igazán szerelmes? Most is az vagyok .
28. Őszintén, őszintén válaszoltad meg a kérdéseket? Igen.

HA MOST...
...azt mondaná neked valaki hogy 1 hétig belebújhatsz akárki bőrébe, ki lenne az? egy hülye tini válaszát adom,de most ez van: Kristen Stewart.még magamon is röhögök.
...azt mondaná neked valaki hogy választhatsz egy országot/várost ahova elköltözhetsz, és házat is kapnál ott ingyen. Hova mennél? berlin , bécs de lehet bp is *-*
...azt mondaná valaki hogy kapsz 1milliót, mi lenne az első amire költenél? egy jó fényképezőgépet vennék először a többit meg nem tudom.
...egyszer csak, egyik nap egy idegen országban ébrednél, nem beszélnéd a nyelvet, nem lenne se pénzed, se semmid... mit tennél? activity-t játszanék de a beszélős részt kihagynám.
...valaki 20 milliárdot ajánlana cserébe, hogy megölj valakiket (idegeneket). Megtennéd? meg bizony.kíváncsi vagyok,milyen érzés valakit megölni.
...találkoznál kedvenc csaj sztároddal, aki elég rosszul néz ki, biztos valami baja van. Mit tennél? Megkérdezném, mi a baja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése