péntek, július 2

kultúrfitnesz

könyvajánló.

a testvérem kapta évzáróra ,mivel osztályfőnöki dicséretben részesült.ez volt a jutalma.bele olvastam,és nagyon megtetszett.oly annyira,hogy tegnap villanylámpa mellett olvastam.könyv:

Kukorelly Endre:TöndérVölgy avagy az emberi szív rejtelmeiből

olyanok ne olvassák,akik rühellik a ronda beszédet,mert ebben akad jócskán.de mégis magával ragadó.néha az ember elveszti a fonalat,de utána minden visszaáll a helyére.egy kis ízelítő: http://www.zetna.org/zek/folyoiratok/73/kukorelly.html ez az 1.,2.,3.rész.

nem szoktam ajánlani senkinek,de most van pár ember,akinek szerintem tetszene:Vida Kamilla.(szerintem ihletet kapsz a könyvedhez),Arató Anna-Sára(komolyan)

kritikát még nem találtam róla,épp azt keresgetek...épp most találtam egyet.


lehet,hogy ezt a könyvet nem ilyen 13 éves fejjel kéne kiolvasnom,de ha most elolvasom,és majd egyszer idősebb koromban,meglátom,milyen 2 különböző vélemény születik majd :)

de egy biztos,az én tetszésemet nagyon elnyerte :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése