péntek, július 9

elmúlt (egy) hét.


..és én meg nem írtam.nyugi,ennek oka is van.vagyis okai is vannak.elkezdődött a szünidő.igen.2 hónap punyhadás.nagyon jól kezdődött az egész holiday,de van egy olyan érzésem,ilyen szar lesz a hátralevő része.nincs programom.de komolyan.volt az első egy és fél hétre,és annyi.

szerdán vége lett a sulinak.szombaton kezdődött az élet.mint ahogy már megszokhattuk,minden éven elmegyek csenihez borsi napokat ''ünnepelni''.de az ez évi kissé máshogyan sikeredett.jó értelemben és rosszrtelemben is.rossz : nem volt beja.nem engedték.haragszom a szüleire.jó:igaz,nem rajongok a divatért,de büszkén kijelenthetem,túl vagyok életem első divatbemutatóján.(röhögj,én is röhögtem)ÖKOruhabemutató :D amikor meghallottam azt hittem ott esek össze a röhögéstől és a meglepődöttségtől.mikor kimentünk a kastélykertbe,és megjöttek a a tervezők,sokkal optimistábban fogtam fel a dolgokat.megtudtam,hogy Kovácsovics Fruzsina ruhája lezs rajtam.nah,ezt úgy képzeld el,hogy van az itt a vége,fuss el végre c. videoklipje,és az a ruha amiben van(a nagy fehér) nah,az volt rajtam.amikor rám adták,azt kérdeztem: ''ilyen érzés menyasszonynak lenni ? " hihetetlen volt.

ma jöttem haza legyetek jók táborból.rengeteg játék,tánc,röhögés,ének,verseny stb.

és kijelentem,ennyit,mint ezen a héten,nem jártam sose mezítláb.és főleg nem olyan jéghideg,saras trutymóban nem :)

és megint kijelentem,hogy Milán azt mondta rám,hogy most megyek középiskolás elsőbe(10.be)

nah,most talán ennyi.jah,és kiöntöttem cseni ágyára a sört.bocsi. :) tudod ,hogy szeretlek


játszunk olyat,hogy én vagyok a királynő,és lacus a királyfi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése