csütörtök, június 10

nem tudok füstölőt gyújtani.vagyis tudnék,de akkor még megelegebb lenne,és én azt nem akarom.a balkon ajtóm nyitva.a szomszéd házból behallatszik,ahogy a két lány zongorázik.de szerintem csak most kezdhették,mert eléggé botorkál :)

annyira jó napjaim lehetnének,ha nem kéne bent gubbasztanom ,met beteg vagyok.beteg.hú mondom neked.megdöglöm annyira.

ma lezuhant a közelünkben egy kisrepülőgép.az a kis repülőgép,amivel régen annyit repültem apuval.emlékszem,először talán 3 évesen vagy 4 évesen ültem fel rá.fentről láttuk,ahogy a testvérem épp biciklizni tanul.sose felejtem el.olyan vagyok mint apu.repülőgépek,autók,zene,fotózás és tőle örököltem azt,hogy akármivel eltudok bíbelődni órákat.addig,amíg szerintem tökéletes nem lesz.
a szomszédben mégsem a két lány játszik,hanem szerintem egy kisgyerek mászkál a billentyűkön.a skype lent villog.jelzi,hogy írtak.de nem akaródzik megnézni.nem akarom ezt most abba hagyni.


kéne egy új blog külső,de sose tudok normálisat összerakni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése