péntek, június 11

egy darabig megfelel majd ez a külső.narancsofeketés :)tegnap keresgettem képeket a deviantarton,és ezeket találtam :) jól jöttek.


az asztalomon tök kupi áll.most vettem le a karkötőimet,és most szerteszét hevernek.3 toll,1 használt pzs ( :P ),próza szöveg,vonalzó,mp3,2 fülhallgató, és a többi szokásos.de most szerencsére fülbevaló kapcsok,gyöngyök meg cérnák nem hevernek szerteszét itt-ott.kivirítanék.utálom amúgy is a rendetlenséget.


annyira meleg van.de most jó érzés,mivel nem esik az eső.a szobámban megy a ventilátor.fújja a hajam és a függönyt is.egyedül vagyok itthon,úgyhogy eléggé hangos a zene.most épp katan-tól a gyűrűdal-t hallgatom.már vagy hatodszor.nagyon szeretem ezt is :)


Duli mindenre képes.és méghogy nem tud túl sok mindent.vannak dolgok,amiket csak Ő tud.senki más.de talán azért bízom meg benne annyira,mert megmondja az őszinte véleményét,és tuti nem mond el semmit senkinek.igaz,kinek is mondhatná.vagyis,ha el is mondja ,akkor se történik nagy gond,mert senkise ismer engem.ő Hollandiában én itt Szlovákiában.

képzeld Duli,tegnap veled,SzaSzával és Kinguval álmodtam.itt voltatok nálunk.és még itt volt apum egyik fotós ismerőse.meg a tesóm.arra emlékszem,hogy a tesóm utált téged :D de ő már csak ilyen ;) nem bánnám,ha megtörténne az egész.jó lenne összefutni,és rendesen megismerkedni egymással.igaz,Duli,Te már úgyis lassan jobban ismersz engem ,mint a saját anyám :D;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése