szerda, április 21

jó*

már megint több hete nem írtam*ezer bocs és 50 anyamedve*



annyira jó önmagam lenni ! végre évvége felé közeledünk és kitombolhatjuk magunkat ! jön a sok közös hétvége,délután és lehet,hogy hetek is ! ilyenkor tudok csak igazán önmagam lenni.belegondolok és összerezzenek.összerezzenek.mert fáj,hogy még nincs itt az a tombolás.és összerezzenek,mert mindjárt itt van.végig üvölteni az utcán,végig táncolni az utcán a *téged nem*-re és órákat,hosszú-hosszú órákat csak röhögni !!! imádom ! most jöttem ár úgy igazán igazán,hogy milyen fontosak is a barátok ! most jöttem rá,hogy a legjobb pillanataimat az életben nekik köszönhetem.és köszönöm is :)
egyetlen egy dolog miatt nem várom a nyarat és az is csak az,hogy nem láthatom minden nap a gráciákat!de nekem nem csak 3van belőlük.már most hiányoztok.emlékszem,hogy nemrég belegondoltam,hogy mi lesz velem,ha ti elballagtok(cseni,neked ezt már mondtam).mi lesz velem ? elveszek a szürke hétköznapokban! ti legalább irányítottatok de az után nem lesz ki helyes útra vezetni.amikor ebbe belegondoltam,sírtam.nem is sírtam,inkább bőgtem.ennyire szeretlek titeket! szeretlek !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése