kedd, június 26

a cigifüst egyrejobban beszivárog már a bőröm alá is.kezdem egyre jobban eltárni,ignorálni,fel se venni,ha a pofámba fújják a füstöt.nagy ámulattal bámulom,ha az egyik tag köröket fúj a levegőbe és kérem,tanítson meg rá,bár tudom,úgyis képtelen vagyok rá.ma laza 7órát a kocsmában töltöttem,délelőtt második lettem futóversenyen,kaptam érte egy kikurt kávenky kekszet,versenyeztünk és egyáltalán nem éreztem magam jól.valami mindig hiányzik a napjaimból.végülis minden délután, kivétel nélkül szinte, megiszok egy csapolt radlert,hallgatom az idióta beköpéseket a bárban,ami szerintem már egyáltalán nem jó hely,hagyom,hogy legyen tíz nem fogadott hívás a telómon,azok közül is négy Petié,a maradékból kettő pedig apué,aztán nagy nehezen felveszem apu hívását,aki  hazaparancsol...és szinte ez megy mindennap.de remélem nem sokáig.
aztán holnapután meg elballagok.nem akarok már elmenni innen.félek.magyarán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése