hétfő, május 7

teendőim vannak bőven.pénteken kiállítás,asszem úgy összességében kurvajól fog kinézni.kreáltunk négy baromi jó ökoruhát,de akkroa nagy felhajtást csinálnak egy szerencsétlen fesztiválból,hogy csuda.szegény várandós rajztanárnőm lassan megszül a nagy kapkodásban.'stabil' létrára kell másznom,ami magas is,és lóg is,na meg úgy,hogy egy laza tériszonyban szenvedek.reggel voltam oylan eszes,hogy biciklivel mentem iskolába,semmigáz nem lenne,ha nem zuhogott volna egésznap az a szar eső.
a suliból pedig már minnél hamarabb elhúznék.az osztálykirándulás valami fantasztikusan pocsék lesz,látom előre.az osztályfőnökünket rühelli mindenki,meg a társaság is különfejezet.inkább vennéka bból a pénzbőla,mit arra a 3napra pocsékolok szenet,tabakot,egy jack daniel's-t és mennék betépni a haverokkal,vagy simán Petivel.
ma egyébként hat órám volt,abból az elsőn vettem részt,akkor is dogát írtunk,aztán a rajz osztályban sürögtünk-forogtunk.nyomtattunk egy csomó fotót.aztán elmentem énekkarra,félnégyig ott voltam,közben Bogival sirkuszoltunk.na meg fuvoláztam.vagyis életemben először volt kezemben fuvola,de azt hiszem nagyon bejön.és a zenetanár elvolt halva,hogy hogy illik hozzám,na meg hogy elsőre megtudtam fújni  n_n naja:D
Csabi már jól van egyébként:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése