péntek, április 13

a napjaim valami kicseszettül megterhelőek,de komolyan.már kinomban nem tudom,hogy órákon melyik képet nézzem a falon,és a tanár melyik ráncát tanulmányozzam,vagy esetleg keressek e még őszhajszálat.voltam ma órák,amin csak négyen ültünk.a többség elment oroshoz,amit én már kora reggel letudtam.aztán elmentem Bencével  a fagyizóhoz,ahol elszívott egy cigit,elfeléztem vele a tízóraimat,amit mindig megteszek.szeretem a mosolyát,amikor odaadom neki a kaját.ma pedig azt mondta(az előző sorokat tegnap írtam),hogy én vagyok a legjobb havernője:)
mostanság valahogy totál nem foglalkoztat a külvilág.mármint a nagyvilág.egyre több blogot olvasok,meg persze könyvet is. a haverjaimmal többet beszélek,és próbálok mindnekivel tök jól kijönni,bár ez eddig is megvolt.a hajamat is levágattam.tök rdámai pillanat volt,amit Noival is megoszthattam.azt hittem elbaszom magam,még jobban.de nem,kicsit még javítottam is a külsőmön:D asszem.képet majd.
a holnaptól meg egy kissé félek.lesz egy karton citromossörünk,vagy 3 üveg páleszünk,pezsgőnk és leszünk rá úgy tizenkettenhármannégyenötenhatan.kellhetek reggel korán,pedig nics is oylan sok dolgom,de biztonság kedvéért,csak hogy ne legyen kapkodás,meg ilyesmi.
ma táncon totál lehangolódtam.először is azért,mert csalódott bennünk a tánctanár.és bennem is tutira.bár szerintem lerótt rólam,hogy én szeretnék versenyre menni,de mégse nyújtottam a kezem,mert Ádám szemét se rezdítette a kérdés hallattán.én meg nem akarom erőszakkal.ígyis örülök,hogy legalább táncol velem,és nem hagy ott,mint a szart.de mégis,tök szarul vagyok most.sírni lenne kedvem,azt hiszem.holnap úgy se jön el,ezt tudom.ezt már leszarom...csak tökre örülnék neki,ha lenne hozzám legalább egy kedves szava...nem várom el tőle,hogy szeressen,csak na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése