kedd, április 17

boldog meg egy kicsit unalmas.

már talán megérett bennem a dolog,szóval azt hiszem,sikerül most összehoznom róla valami szalonképes,megjelentethető bejegyzést.de mégis valami hihetetlenül újdonság számomra az,ami szombat este 12 órától végigkiséri mindennapjaim.totál ellene vagyok a nyáladzásnak,a csöpögős dolgoknak,de most mégis.sose éreztem senkinek a keze nyomát a derekamon ennyi ideig és még nem rögződött belém soha ennyire valakinek az illata.sose hittem,hogy valami ilyet is hoz magával majd a szombati este.részegségre,kábultságra,nevetésre,jó kedvre meg ilyesmikre gondoltam.de szerelemre nem.pedig az is jött.meglepett,hogy őszinte legyek.amikor még Dani kérdezte az Petivel folytatott beszélgetésünk előtt egy órával,hogy együtt vagyunk-e,azt mondta Peti,valami kurva érdekes arcot vágtam.de most itt vagyok,lett egy Petim,boldog vagyok,mosolyogva alszom el meg minden olyasmi,ami már rettenetesen hiányzott már.most már van,aki éjjel sms-t küld,csupán egy szeretlek szóval,vagy felhív egy beszélgetés után,hogy mégegyszer elmondja,szeret.már van fiú,akinek minden kínom,bánatom elmondhatom,tuti nem néz hülyének.tökre örülök neki,bár még hozzá kell szoknom a tudathoz.a szombati nap nem csak ezért volt jó.csak úgy simán jó volt.pijánk enm votl annyi,mint hittem,de elég volt enyyi is bőven.volt 9 doboz sörünk,egy pezsgőnk,egy BB borunk és vagy egy liter fernetünk.szerencsére eljött Nóra és Csenge is,csak Beus maradt ki az egészből.állat volt az egész.
az iskolában meg valami kurva nagy a punnyadás.az órákat nagy kínnal élem át,állandóan attól parázok,hogy bealszom.azt mondják a tanárok,ne lustuljunk,ne lassuljunk be így,suli végén.hát de kérem szépen,akkor vigyenek már életet az órákba.nagyon meguntuk már 9 év alatt azt,hogy egy csomó órán csak bámulunk egymásra és nem csinálunk semmit.egymáshoz szólni meg persze nem nagyon ajánlatos.itthon se sokat tanulok,Petivel elvagyok esténként,aztán meg gitározgatok meg ilyesmik.szóval boldogság van a suli falain kívül.a suli faalin belül meg kurva nagy unalom.holnap meg jön le Peti,pénteken pedig majd én megyek pincebuliba,a géz csak az,hogy nem vágyom Ádám pofájára.

1 megjegyzés: