szombat, március 31

túl nagy az álmosság.a betegség nem annyira,de az álmosság és a lelki lepusztultság mellett az is kurva komolynak,nagynak tűnik.pedig nem akkora a baj.jövőhét kedden,szerdán benézek a suliba,jelentkezem,hogy élek,még nem lettem hiv fertőzött,de semmi komoly.aztán újra itthon poshadok.'várom' majd a húsvétot,a sok idióta locsolóverses tahót a büdös kölnikkel.jópofizni kellesz,ami mér komolyan nem megy annyira.idegesíteni fog az egész szituáció.pénz kidobás az egész.máshol éheznek,itt meg azért mert bebüdösítenek,kapnak csokitojást,pénzt és olykor piját is.
ahogy egészhéten itthon döglök egyre jobban szeretem meg a Subscribe-t.sokat beszélek Petivel és égtöbbet bámulom a négy falat.nem teszem magam hasznossá egyáltalán,sőt.az éjjel eléggé perverz egy álmom volt,de élveztem  a dolgot.reggel,amikor megszólalt az ébresztőm,gyorsan lenyomtam,felültem az ágyamon,aztán ahogy felidéztem az álmom , fejemet a paplanomba vetettem,és úgy feküdtem vagy három percig.azt hiszem bírná a májam, ha valóra is válna.Ádámmal kapcsolatos az egész,azt hiszem ez alapvető.a részleteket megtartom magamnak.
tegnap elmentem táncra.még a faluban összefutottam Ádámmal,tudtam,hogy ha megkérdem,jön-e,azt mondja nem,de mégis megkérdeztem.ahogy én azt vártam is,tényleg nemet mondott,de mosolygott.tudtam,hogy jön.még mindig csak azt tudom mondani,hogy valamiféle utálat szól belőlünk állandóan.de nem komoly utálat.mindig röhögünk,de fojton beszólunk egymásnak.a többiek szerint meg'tök jól elvagytok' .hát örülök,ha ők így látják.mellesleg meg meghivtam a szülinapi bulimra.másik 15 emberrel együtt.vagyis őket még nem,de megfogom.14-én már remélem összejön a dolog,mert szeretnék újra bulizni,az új életnézeteim alapján.minden helyzetet kihasználok,aztán meg talán semmit se bánok.
mellesleg meg kint kikurt nagy szél van és hiányzik már a kocsma hangulata.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése