szerda, március 28

hát asszem,Tizenöt lettem.
illetve,ez fog állni a fb profilomon,lesz személyim,büntethető leszek és az orvosi lapomban is igy fog szerepelni: 'életkor:15'.azt hiszem,ennyi az egésznek a jelentősége.vagyis nekem annyira nem hat meg ez az egész.az emberek majd egész nap,még talán holnap is küldik majd az idővonalamra a szarságokat,amikhez majd be crtlvézek egy nagyon szépen köszönöm-öt.aztán meg anyáék ideadják az ajándékot,amit már egyébként megtaláltam véletlen úgy 3 hete.szép,narancssárga dobozban van,és nagyiék meg majd adják a pénzt,aminek túl sok értelmét nem látom.de ha nekik jó.
már kivántak nekem szerelmet a mai nap folyamán.pontosabban Ádám keresztanyja.no,mondom,ebbe nekem túl sok beleszólásom jelenleg nincs.de ha jót akarsz,változtasd meg az Ádámod nézetét.
már megettem az első vajaslekváros kiflimet is,jól kialudtam magam és meghallgattam az élvezd-et.nekem ez lesz a szülinapi dalom.vagy mi a fene.

tegnap amúgy elég sokat irtam egy sráccal.vagyis szinte egész este.mondott pár olyan dolgot,amin azért jól el is gondolkodtam.azt hiszem,ráébresztett jó pár tényre.egy egyszerűbb életre.ha mondhatom igy.nem részletezem,mert komolyan nem szeretném,de azt hiszem,benne vagyok,és remélem tényleg olyan egyszerű az egész,ahogy ő azt leirta.kicsit meglepődtem saját mondataimon is,de bekell valljam,ez való nekem.az,amit már oly sokszor láttam filmekben,meg minden.várom a jövőévet,kiváncsi vagyok,hogy alakul majd a kettőnk közti elég egyszerűnek tűnő kapcsolat.
a tegnapesti,vagyis pontosabban a ma hajnali álmom meg...hm.mindig mondtam,hogy nem szeretek ilyeneket álmodni,mert állandóan valóra szeretném őket váltani.de legalább úgy 5-6 percig éjjelente boldog vagyok miatta.pénteken meg remélem eljön táncra.nagyon szeretném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése