szombat, március 24

felkeltem kilenckor.a tegnap emlékképeit kutattam rögtön-elég sok sikerrel.azt kell mondjam,a tegnapi este odabaszott,de rendesen.rég táncoltam ennyit,ilyen jót.nem tudom,mi lesz velem,ha így folytatom,az tuti,hogy nem járok valami hú de jó uton,de jelenleg élvezem a dolgot.az,hogy most elmegyek egy két buliba,kb hónaponként egyszer,megiszok két feles freshkörtét,meg egy kis pezsgőt,talán nem vezet majd túl rossz utakra.
megalapoztuk az estét egy féllel,aztán az egyik csaj ki is dobta a taccsot.ami még engem is cseppett meglepedt.de aztán már minden kurvajóvolt.vagyis részemről.az,hogy az ünnepelt úgy veszekedett a pasijával,hogy minden festék lefolyt az arcáról a sírástól,az egy másik dolog.engem az annyira nem érintett.de aztán már komolyan minden tök jó volt.táncoltam annyit,amennyit bírtam,pogóztunk is,na meg karaoke.fuck yeaah.volt egy sor lelkizés is,Petivel,az is tök jól esett.szóval,köszi a tegnapot.
nem tudom miért,de azt hiszem,amikor tegnap egymáshoz szóltunk Ádámmal,akkor egy kicsi utálat szólt belőlünk.bár lehet,hogy direkt,azért is csak azt akartuk,ne legyen már túl nyilvánvaló(legalábbis részemről) a dolog,a rajongás.bár lehet,hogy az ő részéről ez csak az igazság.tuti nem örült nekem,meg annak a mások által látható köztünk lévő szikrának sem,ami miatt elég sokat tömték a fejét.de szarok rá egy kurva nagyot.
aztán meg,van két dolog,amire büszke vagyok.najó,három,de közülük csak egy,amire szerintem más is büszke lenne.az az,hogy újra országos elődöntőn kellesz megmérettetnem magam,Rozsnyón.vagy erről én már szóltam itt nektek? nem tudom,de valami,mintha rémlene.mellékes.a másik az,hogy már simán átlehet látni a füllyukamon.fuckyeaaaah.bár anya ennek nem annyira örül,mint én.meg sokak szerint undorító vagyok.de ők nincsenek tisztában azzal,hogy ők mennyire undorítóak tudnak lenni,csak egy egy cselekedetükkel is.vagy mondatukkal.a harmadik pedig a tegnappal kapcsolatos.bár egy iylen dolog szerintem csak engem tölt el böszkeséggel.de hát ez a lényeg.szóval..nem hagytam magam,még én szóltam neki,hoyg ne kezdje már megint.szóval büszke fej.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése