kedd, március 6

Érző lény vagyok,tudod,akárcsak a lepke,
Mindketten megérdemelnénk pár közös percet.


azt kell,hogy mondjam,lazulás van.de komolyan.eddig lófasz ez a másodikfélév.mindenki el van halva azzal a g*ci  jövőszerdai monitorral,mindenki csak ezt hajtja.a suliban még a csapból is  ez folyik.mi meg köbö baszunk rá.jó,ok,azért tanulunk egy keveset,de szerintem komolyan enyni keveset már rég tanultam.még egyelőre nem vagyok annyira beszarva,majd kedd este,de az még egy hét.addig hatszor elüthet egy biciklis.(vagy rosszabb esetben átmegy rajtam egy úthenger)mellesleg meg nem vittem magammal lélekerősítőt,nem is lett volna rá szükség,nem találkoztam ma vele,nem is láttam.bár eleht,hogy mindent péntekre halasztok.akkor lesz időnk.vagy mi.najó,a legjobb,ha nem foglalkozom ezzel,és ahogy esik,úgy puffan elven majd lesz,ahoyg lesz.bár mostanság mindennel így vagyok.konkrétabban múlthét hétfőtől.ja.fuck yeah.meg állítólag meg is változtam azóta.talán igaz is.emesésebb vagyok,azt hiszem.már komolyan leszarom,mit gondolnak mások,meg minden.tudom,hogy legrosszabb esetben is lesz mgé egy gitárom,lesz ceruza,papír,akvarell,toll és lesznek szavak.és amúgy is,úgyse leszek olyan helyzetben,hogy csak ezek legyenek.
mellesleg meg..hallgassátok meg a Dávid vagyok srác többi dalát is.beleestem.kissé.
ma amúgy verset írok,és anyuval csomót beszélgettem.ami jó dolog.
jaj,csak őgy margóra,üdvözlöm az új olvasóimat.emese vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése