kedd, február 21

egyre több reményt látok a kapcsolatokban.pontosabban egyben.minden köszönés,minden tekintet valahogy más,mint az eddigiek.egyre őszintébbek és némelyik sokatmondó.minden péntek egyre boldogabb.azt hiszem legalábbis.és amíg azt hiszem,jó.ha nincs is ez így.ma például hozzám is szólt,mikor elmentem mellette,és  máris jobb lett a kedvem.amúgy tök vicces,ma még suliba se voltam,ennek ellenére ma háromszor is összefutottunk.minden bizonnyal az engem körülvevő emberek is észrevették,hogy nem vagyok már annyira mosottfos.ezáltal ők is msáképp viszonyulnak hozzám,vagy mi a fene.mindenesetre élvezem az egészet.
ma reggel hétágra sütött a nap,ahogy most is.najó,télhez képest hétágra.a hó szépen olvad,a hőmérő 7 fokot mutat,mire hazaértem olyan vizes voltam,mint a kutya...talán negyedlábbal itt a tavasz!
mellesleg meg,nagyon szeretlek titeket.Ti,akik néha-néha írtok ide,nekem pár sort.el sem tudjátok képzelni,milyen jól esik♥köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése