vasárnap, január 1

ne kívánjatok boldog új évet.múltéven is mindenki azt kívánt és szar lett az egész.senki se mondja azt,hogz olyan évet,amilyet én akarok,csak boldogat,békéset meg faszomtudjamiket.bár mindenkinek jó a boldog...ezek szerint velem van megint a baj.a kétezertiezegyesév kétszóval:foscsi,szarcsi.meg egy kicsi jócsi.
az estém abból állt,hogy megnéztem a valami amerika kettőt,igen,ezt is sokadszorra.elhatároztam,hogy színművészetire megyek majd,ha összejön.sírtam,ahogy a náztem  a konyha ablakból a tüzijátékot,meg amikor apa felhívott,mert kvimbit játszottak a bálban.egyemmármeg.♥ez jól esett. múltkor például amikor elment a haverjaival borozni,felszedte videóra,ahogy az egyik borospincében egy adag hegedős meg mit tudom én mis most múlikot játszott és sokansokan énekeltek,borospoharakkal a kezükben.szeretem az aput.(:
mellékesen befaltam pár szendvicset,megettem két darab pogit és szerintem elhúzok aludni.ja,és valahogy beleszeredtem ebbe a számba,pedig egyáltalán nem én vagyok:Tompos Kátya-Magányos csónak
ettől az évtől meg nem várok semmit sem.majd jön minden magától.újévi fogadalmat is baszok tenni,egyet akarok csak,lefogyni,azt meg inkább nem fogadom meg.a gimibe meg csak fel vesznek.aztán meg,lesz,ami lesz...olyan újévet Nektek,amilyet Ti akartok(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése