vasárnap, december 4

nem,már nincs türelmem.nincs türelem várni.baszok az egészre egy jó nagyot. alhatok rá még egy éjszakát.hátha jobb forgatókönyv jut majd az eszembe.de nem akarom megrendezni.pénteken kínos volt,de legalább spontán.az előbb csörgött a telefonon.megláttam a sok 4es és 7es számot,és elkezdett dobogni a szívem,de aztán rájöttem,hogy nem,valóban nem ő az.
két hete nem fordítottam át a naptáramat,megállt az idő.most emg valami irtó béna porcelán hóember képe mosolyog rám.de csak elmegy tőle a kedvem.15 napom van arra,hogy megtanuljam a gitártarabomat,amivel azt akarják,hogy fellépjek.nem akarom,de nem ám.a gitár a tokban,a sarokban.csütörtöktől nem volt a kezemben.nincs hozzá kedvem.semmihez sincs.csődbe mentem.lelki csődbe.elővettem szabó balázs hangját meg a suhancost.dejavu érzetem lett.meg olvastam pár régi bejegyzést is.pont egy évvel ezelőttit.vicces volt.most ezen mosolyognom kell.akit érdekel,nézzen utána. (:

Nem vagyok szél sem csillagok még csak áldás sem a válladon
Még csak eső és napfény sem vagyok még felhő sem és semmi titok.


még most sincs hó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése