szerda, november 9

...és nem létezem én sem.

valójában nincs semmi jó a napjaimban.egy egy felet után úgy ülök le,hogy kurvaég,enem lesz ez így jó,pedig smemiokom panaszra,mert az a kettes vagy nálatok négyes nem visz pokolba,de kurvára basztat.de mostmár talán ott tartok,hogy leszarom az egészet,csak jöjjek haza és kapcsoljam be azt a ruhadt kvimbit és nyugodjak már meg.azt vettem észre,hogy mihint benyitok a házunkba,első utam a hűtőhöz vezet és a tejes dobozt rázom meg mindig,hoyg van e benne még több,mint 3 korty tej,mert ha nincs,nem iszom meg,cserélje ki a dobozt más.pénteken meg amúgy itt volt csenge meg bea.jó volt meg minden.élveztem,és örültem,hogy végre megint hárman.
bálba kéne menni,de nincs magassarkúm és talán nem is venném fel.többen is hívtak,meg ingyenes is nekünk,de hát baszd meg,enm akarok kiöltözni és magassarkúban totyogni.még mindig a péntekeket várom.mindig.ja.bár múlthéten pofára estem,mert nem jött el ádám.nem jött el.azt hittem sírok./tegnap sírtam,de azt majd/ ma meg végre láttam.végre? bárcsak ne láttam volna basszátok meg.be kell valljam,legfőképp magamnak,hogy semmi másért nem járok a központba,csak hogy láthassam,de sose látom,semmi másért nem rohanok le a 6. után a lépcsőn,csak azért,hogy láthassam.senki mást nem keresek az összekötőn,csak a nagyonszőke fejét.a kurvaég.
ja,és hogy tegnap sírtam.igen.magam se tudom miért.dtk-t néztem.az a buborékos csávesz különösen szimpatikus.de ezt csak így zárójelbena műsik zárójel pedig az,hogy már szerintem a nem csak nekünk,e a Tibinek is kurvára elege van a megzabált a rákendról téából.nem tudja elégszer elmondnai ugyanzt már. na mindegy,a lényeg,h ez nem jött be. de amúgy nem panaszkodom.miért is panaszkodnék,hiszem még sírtam is rajta.talán a magam adom előtti pár percben.vagyis amikor a 'kálmánbá'van dumáltak ott.vagy mit tudom.csak sírtam és féltem,hogy bejön apám.amúgy is bejött még előtte és hozzámvágta hogy nincs e már elegem a quimbyből.hát hogy lenne ? -.- aztán meg jó lenne,ha  olyan nagyanyám lenne,mint a tibié meg akár oylan apám is.bár ő se csinál nagy felhajtást a dolgokből,mert hát le szar mindent.most meg enm ezt kéne itt írnom,hanme a dolgozat puskámat,de még arra se vagyok képes.vagy legalább gitároznék,de még hétfőtől nem vettem a kezembe.pedig már pár dolgot megígértem magamnak.de ezekről semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése